OT: Drømmedag med Alfa

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: OT: Drømmedag med Alfa

Sistnevnte i isblå metallic med okergule skinnseter er absolutt italiensk design på sitt beste!!!

Originally posted by Trety
Originally posted by OMW
VAG er ikke representativt.. ;)

BMW-kvalitet

De innrømmer det i det minste, det skal de ha for. :up:
Ja.. de lider vel litt av det samme som Volvo. Kvaliteten har synket betraktelig de senere år sier de som har peiling.. Kanskje noe med navnet Ford å gjøre? :spin:

Hjelp! Nye Alfa-sjefen kommer fra BMW sitt datterselskap; Rolls Royce!

Originally posted by EB
Hjelp! Nye Alfa-sjefen kommer fra BMW sitt datterselskap; Rolls Royce!

Neppe det verste stedet å komme fra til den jobben, begge har solid erfaring med unike og spesielle biler!

Heller det verste stedet å komme til fra den jobben! :D

Klarte ikke dy meg..

Originally posted by OMW
Ja.. de lider vel litt av det samme som Volvo. Kvaliteten har synket betraktelig de senere år sier de som har peiling.. Kanskje noe med navnet Ford å gjøre? :spin:

Øyh, kroken er synlig :hoho :) :p :D

Ford har gjort mye rart oppimellom, og akkurat den tanken har slått meg. Men jeg roer meg ned med tanken på 3 års garanti, selv med fransk motor. :spin:

Håper han lærer seg italiensk før norsk - så slipper`n å lese hva gamlefansen skriver her...;)

Og nå fikk jeg hyggelig mail fra Alfa i Tyskland...

Sehr geehrter Herr Biong,

die Einführung des Alfa 159 steht kurz bevor!

Ab Ende September wird der Alfa 159 neue Maßstäbe setzen. Das schöne und sportliche Design, die neuen Motoren und eine umfassende Sicherheitsausstattung können Sie aber bereits vorher kennen lernen:

Bewerben Sie sich jetzt als Testpilot und fahren Sie als einer der Ersten in Deutschland den neuen Alfa 159!

Beste Grüße

Ihr Alfa Romeo Team

EB! Kan du oversette for en stakkar som er adskillig bedre i engelsk og norsk enn tysk? :devot:

Nå er ikke min tysk heller hva den var en gang... Men de skriver da til meg i en høflig form. Så skryter de litt av nye 159 og at jeg kan få være en av de heldige som kan kjøre bilen før "alle" andre... Men dette språket kan vel BU662 enda bedre enn oss...:spin:

Her kommer bilder av "nye" SAAB 9-5...

http://www.trollhattansaab.net/archives/2005/08/more_official_9.html

Dette var en elegant fornying av et pent ytre. Don't fix it if it ain't broken, og det har heldigvis Saab fulgt. :up:

Tja... Kan nok venne meg til den rå fronten...men baklysene har de ødelagt...:naughty: Hva sier Falcon???

I siste utgave av bladet BIL som kom i går er det veldig positiv omtale av Alfa GT (som vel var utgangspunktet for denne tråden) BIL skriver at man burde stoppe opp etter en stund med voksesyke vedr. bilskifte å finne ut at det holder med en lekker coupe... Bra skrevet...

Trety! Nå er vi snart i samme familie... Ford og Fiat skal på IAA messen i Frankfurt fortelle om samrbeidet de innleder på en ny modell som skal overta for Ford KA og som skal bli en ny Fiat 500...

Oj, dette kan bli spennende! Fiat 500 er jo en legende og Ford Ka er en av de morsomste småbilene som noengang er bygget! :up

Gleder meg til å se detaljer fra messen i Frankfurt... Vi går mot spennende uker...:up:

I dagens VG (søndag 11. september) er det test av de minste... Alfa 147 mot nye BMW 1 serie... 6`er til Alfa og en 5`er til BMW...:spin:

Back