Originally posted by EB
Og i dag var det nok en drømmedag med Alfa... Stor samling Alfaister...(...hvor var du FBU4EVER?)
Originally posted by LN-RUV
Originally posted by Trety
Fiat Punto har vist seg å være veldig holdbar også med tanke på italienernes noe røffe omgang med kjøretøyene sine. Det er bare her oppe på berget vi trekker nisselua ned over ørene og sier "Fiat og Alfa? Det er fali' det".
:up:
Du skulle bare visst...familien har kjørt Fiat siden før min tid, og helt opp til de siste 3-4 år. Da kom far til fornuft og ordnet BMW. Meeen! Vi har fortsatt to puntoer igjen i familien, og det er som regel de jeg ender opp med å kjøre, makan til elendig bil har jeg aldri kjørt. Plast, plast, plast og mer plast! Og som alle vet er jo plast et lekkert materiale når det blir kaldt, som det ofte blir her i Norge. Heldigvis dekker plasten over all rusten, takk for det.
Ikke kom å si at Punto er "veldig holdbar" altså. Makan til drittbil skal man lete lenger etter.
Hvem andre enn fiat klarer å lage brytere som ikke tåler å bli brukt med engang temperaturen faller under -10?
Er vel mange av dere som kjører daglig inn og ut av Oslo, noen som observerte en rød Fiat Punto parkert i vegskulderen, rett etter påkjøringen til E18 fra Asker, med varselblink på i vinter? Kanskje ikke så mye å legge merke til, for det skjer stadig vekk med Punto, men det var altså meg, som måtte stå der å vente på at bilen ble varm før jeg kunne kjøre over 70. (speedometeret begynte å hyle, når jeg passerte 70, og spratt mellom 60 og 200, er det vanlig at det skjer på biler?) Varselblinkbryteren kollapset også, slik at jeg måtte kjøre helt til Hønefoss med varselblink på..
Hørte ikke?Originally posted by Trety
Franskmennene er i ferd med å kvitte seg med stempelet først nå, etter å ha lagt biler som er kvalitetsmessig på høyde med resten av Europa i 10-12 år...
Originally posted by Olebno
Siden vi snakker bl.a om biler vi har eid. Min var Royal Blue 3,5 ltr rhd. Hadde vært fint med den nå. Rundt 25 grader i Bodø nå.
Originally posted by OMW
VAG er ikke representativt..![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.