• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Drømmedag med Alfa

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: OT: Drømmedag med Alfa

Plass til barnevogn? Til min store overraskelse var det faktisk plass til barnevogn i Alfa`n min også...ble prøvd i går - med hell!!!

Originally posted by EB
Plass til barnevogn? Til min store overraskelse var det faktisk plass til barnevogn i Alfa`n min også...ble prøvd i går - med hell!!!

Satser du på regjeringsskifte, eller? :D

Trety: Grattis med smooth bil! Du kommer til å elske xenon-lysene og "svenskt stål"-feelingen. :)

Originally posted by EB

Nå kommer ikke barnevognproblematikken inn på noen år ennå, men jeg antar at det svelger en barnevogn - bagasjerommet ser ihvertfall stort nok ut!

Alfa Sportwagon har jo blitt reneste familiebilen - for de familier hvor far får bestemme... ;)

Originally posted by Falcon
Trety: Grattis med smooth bil! Du kommer til å elske xenon-lysene og "svenskt stål"-feelingen. :)

Takk, takk. Gleder meg til den kommer, jeg får knapt sove de neste 9-10 ukene...:)

Trety...Jepp det stemmer hos oss er det jo to "fedre" med samme smak...;)

Falcon! Skal aldri si aldri... neste fredag er merkedagen - da skal jeg gå tidlig fra jobb fordi jeg må hente ungene i barnehagen...(...har nesten lyst til å ha sykt barn også - men da kan jeg jo ikke gå tidlig!!!)

Originally posted by EB
Trety...Jepp det stemmer hos oss er det jo to "fedre" med samme smak...;)

Mao dobbelt sikkerhet for at man velger Sportwagon? :D

CROSSWAGON!!! CROSSWAGON!!! Men NOK 500.000 er i drøyeste laget...ennå!

Originally posted by EB
CROSSWAGON!!! CROSSWAGON!!! Men NOK 500.000 er i drøyeste laget...ennå!

Tilogmed Q4'n koster jo sine 475 høvdinger eller så. Prisen tatt i betraktning er ikke forhjulsdrevet med 1,8 TS så ille kanskje... ikke i mine øyne ihvertfall! :)

EB: Fin "signatur" forresten - med humor kommer man langt. :D

Stor takk til LN-KGL som har laget signaturen min...i og for seg etter mine anvisninger!

EB, HoMo-tour og så ikke innom Castro, San Francisco? :D

(Trodde du snakket om SFO da du nevnte du hadde bestilt billetter på IceAir i en tidligere tråd om billilige billetter hit)

Blir ikke SFO denne gang... Men det kommer nok...men ikke på grunn av mange homoer...holder i og for seg med han jeg er gift med!!!

Originally posted by Jan H
Originally posted by LN-SSL
Har ikke mye å bidra med i dette topicet, men fikk bare lyst til å nevne at jeg skal til bilforhandler'n for å hente ut min splitter nye Ford Focus senere i dag...:hi2
(Men så er vel det en skikkelig drittbil også da, selvfølgelig....:sarc ).

Ford Focus har gode kjøre-egenskaper, bra understell...men nok gode ord.
La meg gjette, du kjøper en jalla symaskinmotor som passer norsk jalla avgifter? 1.4? 1.6?...eller en "kvass" 2 liter? hehe....0-100 på en dag og noen timer? hehe

:up:

Jeg kjøper bil som passer meg, dem jeg bor sammen med og våre respektive lommebøker. "Penisforlengere" får de fise rundt i som har slikt behov...:p ;)

:spin: Om det er noe feil på lengden vet jeg ikke - men det gjør da ikke noe at det rører seg der nede når vi kjører bil heller...;)

Originally posted by EB
:spin: Om det er noe feil på lengden vet jeg ikke - men det gjør da ikke noe at det rører seg der nede når vi kjører bil heller...;)

Hmm, nå kommer du med detaljer vi kanskje ikke vil vite;)

Stilig avatar forresten... Regner med at det er deg med vinflaska?

That`s me...(..med vinflasken som beviser at United fortsatt flyr!!!)

Og flere her på forumet bivånet MOWs høytidelige overrekkelse på Kaffebrenneriet i Grensen. Det var litt sped applaus fra de øvrige tilskuende nybakte ammende mødre med medbragte nurk :p

Back