OT: Drømmedag med Alfa

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: OT: Drømmedag med Alfa

Plass til barnevogn? Til min store overraskelse var det faktisk plass til barnevogn i Alfa`n min også...ble prøvd i går - med hell!!!

Originally posted by EB
Plass til barnevogn? Til min store overraskelse var det faktisk plass til barnevogn i Alfa`n min også...ble prøvd i går - med hell!!!

Satser du på regjeringsskifte, eller? :D

Trety: Grattis med smooth bil! Du kommer til å elske xenon-lysene og "svenskt stål"-feelingen. :)

Originally posted by EB

Nå kommer ikke barnevognproblematikken inn på noen år ennå, men jeg antar at det svelger en barnevogn - bagasjerommet ser ihvertfall stort nok ut!

Alfa Sportwagon har jo blitt reneste familiebilen - for de familier hvor far får bestemme... ;)

Originally posted by Falcon
Trety: Grattis med smooth bil! Du kommer til å elske xenon-lysene og "svenskt stål"-feelingen. :)

Takk, takk. Gleder meg til den kommer, jeg får knapt sove de neste 9-10 ukene...:)

Trety...Jepp det stemmer hos oss er det jo to "fedre" med samme smak...;)

Falcon! Skal aldri si aldri... neste fredag er merkedagen - da skal jeg gå tidlig fra jobb fordi jeg må hente ungene i barnehagen...(...har nesten lyst til å ha sykt barn også - men da kan jeg jo ikke gå tidlig!!!)

Originally posted by EB
Trety...Jepp det stemmer hos oss er det jo to "fedre" med samme smak...;)

Mao dobbelt sikkerhet for at man velger Sportwagon? :D

CROSSWAGON!!! CROSSWAGON!!! Men NOK 500.000 er i drøyeste laget...ennå!

Originally posted by EB
CROSSWAGON!!! CROSSWAGON!!! Men NOK 500.000 er i drøyeste laget...ennå!

Tilogmed Q4'n koster jo sine 475 høvdinger eller så. Prisen tatt i betraktning er ikke forhjulsdrevet med 1,8 TS så ille kanskje... ikke i mine øyne ihvertfall! :)

EB: Fin "signatur" forresten - med humor kommer man langt. :D

Stor takk til LN-KGL som har laget signaturen min...i og for seg etter mine anvisninger!

EB, HoMo-tour og så ikke innom Castro, San Francisco? :D

(Trodde du snakket om SFO da du nevnte du hadde bestilt billetter på IceAir i en tidligere tråd om billilige billetter hit)

Blir ikke SFO denne gang... Men det kommer nok...men ikke på grunn av mange homoer...holder i og for seg med han jeg er gift med!!!

Originally posted by Jan H
Originally posted by LN-SSL
Har ikke mye å bidra med i dette topicet, men fikk bare lyst til å nevne at jeg skal til bilforhandler'n for å hente ut min splitter nye Ford Focus senere i dag...:hi2
(Men så er vel det en skikkelig drittbil også da, selvfølgelig....:sarc ).

Ford Focus har gode kjøre-egenskaper, bra understell...men nok gode ord.
La meg gjette, du kjøper en jalla symaskinmotor som passer norsk jalla avgifter? 1.4? 1.6?...eller en "kvass" 2 liter? hehe....0-100 på en dag og noen timer? hehe

:up:

Jeg kjøper bil som passer meg, dem jeg bor sammen med og våre respektive lommebøker. "Penisforlengere" får de fise rundt i som har slikt behov...:p ;)

:spin: Om det er noe feil på lengden vet jeg ikke - men det gjør da ikke noe at det rører seg der nede når vi kjører bil heller...;)

Originally posted by EB
:spin: Om det er noe feil på lengden vet jeg ikke - men det gjør da ikke noe at det rører seg der nede når vi kjører bil heller...;)

Hmm, nå kommer du med detaljer vi kanskje ikke vil vite;)

Stilig avatar forresten... Regner med at det er deg med vinflaska?

That`s me...(..med vinflasken som beviser at United fortsatt flyr!!!)

Og flere her på forumet bivånet MOWs høytidelige overrekkelse på Kaffebrenneriet i Grensen. Det var litt sped applaus fra de øvrige tilskuende nybakte ammende mødre med medbragte nurk :p

Back