Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by EB
Plass til barnevogn? Til min store overraskelse var det faktisk plass til barnevogn i Alfa`n min også...ble prøvd i går - med hell!!!
Originally posted by EB
Plass til barnevogn? Til min store overraskelse var det faktisk plass til barnevogn i Alfa`n min også...ble prøvd i går - med hell!!!
Originally posted by Falcon
Trety: Grattis med smooth bil! Du kommer til å elske xenon-lysene og "svenskt stål"-feelingen.![]()
Originally posted by EB
Trety...Jepp det stemmer hos oss er det jo to "fedre" med samme smak...![]()
Originally posted by EB
CROSSWAGON!!! CROSSWAGON!!! Men NOK 500.000 er i drøyeste laget...ennå!
Originally posted by Jan H
Originally posted by LN-SSL
Har ikke mye å bidra med i dette topicet, men fikk bare lyst til å nevne at jeg skal til bilforhandler'n for å hente ut min splitter nye Ford Focus senere i dag...:hi2
(Men så er vel det en skikkelig drittbil også da, selvfølgelig....:sarc ).
Ford Focus har gode kjøre-egenskaper, bra understell...men nok gode ord.
La meg gjette, du kjøper en jalla symaskinmotor som passer norsk jalla avgifter? 1.4? 1.6?...eller en "kvass" 2 liter? hehe....0-100 på en dag og noen timer? hehe
:up:
Originally posted by EB
:spin: Om det er noe feil på lengden vet jeg ikke - men det gjør da ikke noe at det rører seg der nede når vi kjører bil heller...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.