Bakvendtland? :colgate:Originally posted by ph-ndr
Om jeg ikke husker feil av hvor han bor og hva slik ting koster der så tror jeg at han kan få en A6 med ganske tøffe hester før han er i nærheten av hva en A4 koster her på haugen i en tam familieutgave?
-A
Originally posted by OMW
Bakvendtland? :colgate:
Originally posted by Someone
Originally posted by ph-ndr
Hvis flere her er så anti-Audi nå så må jeg ta et dykk i databasen og hacke inn ENDA flere pro-Audi-stemmmer.
-A
Pøh! Auda er og blir oppkomlingen fra Ingolstadt. Er det ikke laget i i nærheten av Munchen eller Stuttgart er det søppel![]()
Originally posted by LN-MEH
Originally posted by Terje R
Og hva er galt med det?Originally posted by LTH
V70 er jo en Ford Mondeo. Styr unna, og sats på Audi A6ld
Ja det lurer jeg også på!:smile2
Originally posted by OMW
Bakvendtland? :colgate:
Tja, anderledesland. Om jeg ikke husker feil var han i Emiratene et sted. Om det er Doha så får du skrike ut, jeg skal forbi der om litt.
-A
Originally posted by LCH78
nå ligger vel Harstad ikke i Emiratene et sted gjør det vel? (hvis dem da ikke har flytta siden sist jeg sjekka Norgeskartet)![]()
Originally posted by LCH78
nå ligger vel Harstad ikke i Emiratene et sted gjør det vel? (hvis dem da ikke har flytta siden sist jeg sjekka Norgeskartet)![]()
Blander jeg chaoscontroller og catocontrol?
-A
Originally posted by Tommy777
Originally posted by Someone
Hvis flere her er så anti-Audi nå så må jeg ta et dykk i databasen og hacke inn ENDA flere pro-Audi-stemmmer.
-A
Pøh! Auda er og blir oppkomlingen fra Ingolstadt. Er det ikke laget i i nærheten av Munchen eller Stuttgart er det søppel![]()
Dobbel blæh. Det er vel alment kjent at Freude am fahren har elendig kvalitet når tellern passerer 50K km... I tillegg har Bayerische Makk Werken verdens mest idiotiske hjul: Idrivemenuts...
Etter 4 Audier og en ny en snart på vei, er det ingen tvil hva jeg vil anbefale.![]()
Originally posted by LTH
Originally posted by Trety
Originally posted by LTH
På samme måte som A6 er en Passat - og nye Mondeo kicks Passat-ass anytime!![]()
![]()
Originally posted by LTH
A6 og Passat er ikke bygd på samme ramme eller plattform, slik som V70 og Mondeo er![]()
Originally posted by Tommy777
Dobbel blæh. Det er vel alment kjent at Freude am fahren har elendig kvalitet når tellern passerer 50K km...
Originally posted by EB
...eller prøv en påkostet Mondeo!!! Nye Mondeo`n har blitt rå-lekker - til priser langt unna de andre tyskera.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.