Best fredag……

Re: Best fredag……

Hællemåååne, DR1 må ha visst at jeg og elefanten skal kjøre bil i dag. Her har vi kjørt 2 timer på dmåveier på vei til Esbjerg og har fått med oss en hel times intervju med den nye direktøren for Danske Nasjonalmuseet. En tidligere omreisende eventyrer som skal begraves med pil og bue i fall han blir reinkarnert og sulten. HOME RUN #1

Så er det en hel time debatt om kakeoppskrifter... om å stikke hendene i bolledeigen og høytlesning av kakeoppskrifter. Åjåjåjåjåj som vi vil stikke hender I bolledeigen.

Og så er det visdomsord som bare jeg forstår. Som at man ikke skal ta med en større baker hjem enn man kan bolle. HOME RUN #2

Så kan man pause i Nørre Snæde og kjøpe Tuborg Squash og Træstamme til lunch.

I tillegg er vi på vei hjem til Storsmurfen.

Livet er best på en fredag!

Det der blir jo bare helt knall(d)! Bolleland neste.

G’aften fra IKEA p-hus. Til tonene av «You’ll never walk alone» -burde vært IKEAs nasjonalsang- går man «frivillig» inn i helvetes forgård en fredagskveld. Trøsten er sushi, øl og sofakos etterpå. Vi får se.

Ah, der jeg sjekker inn om 5 dager. Så får vel teste, selv om det ikke er helt min topp 3 drink.... :drink

Jeg fant den nye vanke plassen din. Flights, rett ved frokosten nevnt over her.
Bar med flytema, fly på storskjermene etc.

Stikker en tur bort dit i løpet av turen

Attachments

• flights.PNG
    flights.PNG
    979.6 KB · Views: 107

Jeg elsker P10 Køntri på radio. Det er ekstra best etc. Men det har de ikke i Danmark (makan etc). Så jeg hører på DR1 Debat.

Jeg har blitt så mye lurere på bare timer i bilen. Nå kan jeg snart alt. Tror jeg har det før Esbjerg. Lastet opp med kaffe.

Åjåjåj. Fly Finnair og lyt på radio!

Men du fikk en smakebit på snap i dag morges. Køntri til folket

Last edited:

God kveld fra TRD. Ble tidligere avreise fra arbeid enn tenkt, kombinert med en koselig kanselleringsmelding fra DY tidligere i dag som gjør at jeg har fått solide to timer her allerede og må vente enda to før flyet hjem går. Får i det minste jobbet litt ekstra og arbeidsgiver sponser vinen. Fint flyvær, så synd det ble tur i mørket.

Hjem til et mulig besøk på Oslo Horse Show med halvdelen, kanskje man finner noe man trenger til havremopeden på salg?

Ha en fin fredag.

Og der er også inkommende 30 min sen, så da blir det vel en ekstra €250 å bruke i helgen. Deilig når man uansett har ventet så lenge.

Da kan man unne seg et glass vin til før avgang.

Det der blir jo bare helt knall(d)! Bolleland neste.

G’aften fra IKEA p-hus. Til tonene av «You’ll never walk alone» -burde vært IKEAs nasjonalsang- går man «frivillig» inn i helvetes forgård en fredagskveld. Trøsten er sushi, øl og sofakos etterpå. Vi får se.

Jeg brukte, med et barn på slep, 10 minutter fra jeg kjørte inn i garasjen, til jeg var ute igjen. Da jeg ble tvunget til IKEA tidligere i uken.

Jeg brukte, med et barn på slep, 10 minutter fra jeg kjørte inn i garasjen, til jeg var ute igjen. Da jeg ble tvunget til IKEA tidligere i uken.

En jeg kjenner klarte den øvelsen på 7 minutter, riktignok uten unge på slep. Jeg mangler offisiell rekord på den øvelsen. Kan kanskje ha sammenheng med at jeg aldri drar dit alene. Det hender at kona har tvunget meg med og da tar det vesentlig lenger tid.

En jeg kjenner klarte den øvelsen på 7 minutter, riktignok uten unge på slep. Jeg mangler offisiell rekord på den øvelsen. Kan kanskje ha sammenheng med at jeg aldri drar dit alene. Det hender at kona har tvunget meg med og da tar det vesentlig lenger tid.

Ja, har klart det selv på 7 min. Alene og skulle ha noe hyllegreier

Back