God søndag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God søndag

Litt tjuvstart her fra Manhattan der jeg har innsett at jeg har glemt den tørre delen av toalettmappen. Heldigvis tok jeg med tannbørsten fra flyet denne gangen. Barberhøvel tror jeg de selger et par steder her i byen. Ok gym her på Intercontinental Barclay med technogym apparater. Ellers leverer hotellet akkurat det en betaler for å ikke noe mer.

Sas leverte bra over. Kunne jo ønske de sørget for at Diamonds fikk velge forrett selv om en sitter på rad 7, men hyggelig gjeng ombord. Hadde fylt ut mpc og app sa gå til line 4. De som gjeter køen sa mpc var stengt. Litt usikker på om en kan stole på disse folka eller om de er redde for å bli overflødige for det så vitterlig ut som at libe 4 var bemannet.

Nyt dagen!

Re: God søndag

Her nytes første kopp kaffe mens man lurer på om det blir non stop sjokolade eller non stop iskrem - nytelse «non stop» er både dagens og livets motto.

Morn fra Tønsberg. Lite planlagt i dag, men må vel finne frem div klær og utstyr som begge gutta skal ha med til barnehagen i morgen. Hverdagen kaller snart, og det blir sikkert OK etterhvert det også, men det er jo egentlig sabla koselig med pappaperm.

Mornings fra Hvalstad. Det må ryddes litt, samt en håndfull visninger av utleiedelen står på programmet. En god løpetur skal vekke feriekroppen og bør vel ta det ferieskjegget før jeg dukker opp på jobb i morgen. Ha en fin dag.

Her nytes første kopp kaffe mens man lurer på om det blir non stop sjokolade eller non stop iskrem - nytelse «non stop» er både dagens og livets motto.

Non stop er nydelig og undervurdert. Jeg glemte å hamstre non stop og melkesjokolade variant boble denne norgesferien. En tragedie :cry:

Har hittil ikke funnet en eneste sjokolade som er god / på høyde med norsk sjokolade i Tyskland.

Mornings fra Hvalstad. Det må ryddes litt, samt en håndfull visninger av utleiedelen står på programmet. En god løpetur skal vekke feriekroppen og bør vel ta det ferieskjegget før jeg dukker opp på jobb i morgen. Ha en fin dag.

Forresten måtte jeg være finne noe å booke i morges siden ferien snart er over, så da blir det både hotell i Padova og business hos Frecciarossa om 8 uker.

God dag fra Oslo. Legger merke til at jeg var på bursdagsfest i går ja så har ikke så mye på agendaen. Frecciarossa business er ganske kult der får man til og med en Prosecco som velkomstdrink om man vil. Ikke så ofte man kan få det på tog.

Forresten måtte jeg være finne noe å booke i morges siden ferien snart er over, så da blir det både hotell i Padova og business hos Frecciarossa om 8 uker.

Gleder meg til rapport fra Padova…av bilder så ser det ut som en by vi nok kommer til å besøke.

God formiddag fra Jar,

Aktivteter for dagen er vasking av klær , stryking av skjorter , generelt husarbeid for modern før det blir middag senere på ettermiddagen.
I kveld blir det forhaling vestover E18 og E39 til Tananger.
Ha en flott søndag.

God morgen fra skogkanten. Mimosa og sjømat er inntatt og jeg har faktisk får overalt nesten hele familien på en søndagstur bak i lia som er virkelig stas for gammern. En svær svinenakke fra Jæren ligger og godgjør seg på benken og da er det vel det en kan kalle en søndag.

G'moorgen, ja ... Her i SC er frokost(er) og bleieskift unnagjort, og jeg kan ta en pust i bakken. Ute regner det pent, slikt fint jevnt regn som jeg er vant med fra Seattle og Oslo, og ikke sånn 'bøtte over hodet'-regn som vi så ofte ser her i vestsørøst. Temperaturen er også moderat, og berneren og jeg hadde en fin lang tur i grålysningen før regnet kom.

Stille dag i dag, håper jeg. Tar en tur til marinaen i ettermiddag, hvis regnet gir seg.

God søndags ettermiddag fra Kusadasi. Holdt oss om bord i dag. Først trening og så kos. Middag på dekk i aften. Mykonos i morgen.

God søndag fra en gris med oransje bokstaver.

Første gang på en Max 8, og det er Gol som er første transportoperatør før de blå ta meg over fjorden til Amsterdam over natta.

Ny fritur på trappene, skal bli godt med friperiode og tenke på andre ting en jobb de neste to mådene.

Ha en finfin søndag folkens [emoji846]

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

Back