OT: A6 eller V70?

Om jeg ikke husker feil av hvor han bor og hva slik ting koster der så tror jeg at han kan få en A6 med ganske tøffe hester før han er i nærheten av hva en A4 koster her på haugen i en tam familieutgave? ;)

-A

Originally posted by ph-ndr

Om jeg ikke husker feil av hvor han bor og hva slik ting koster der så tror jeg at han kan få en A6 med ganske tøffe hester før han er i nærheten av hva en A4 koster her på haugen i en tam familieutgave? ;)

-A
Bakvendtland? :colgate:

Originally posted by OMW

Tja, anderledesland. Om jeg ikke husker feil var han i Emiratene et sted. Om det er Doha så får du skrike ut, jeg skal forbi der om litt. :)

-A

Originally posted by Someone

Hvis flere her er så anti-Audi nå så må jeg ta et dykk i databasen og hacke inn ENDA flere pro-Audi-stemmmer. ;)

-A

Pøh! Auda er og blir oppkomlingen fra Ingolstadt. Er det ikke laget i i nærheten av Munchen eller Stuttgart er det søppel:p

Dobbel blæh. Det er vel alment kjent at Freude am fahren har elendig kvalitet når tellern passerer 50K km... I tillegg har Bayerische Makk Werken verdens mest idiotiske hjul: Idrivemenuts...

Etter 4 Audier og en ny en snart på vei, er det ingen tvil hva jeg vil anbefale. :)

Nå har jeg ikke finlest postene her, så denne kommentaren under er ikke basert på de.

Nå er det jo slik at BMW, nei det har jeg aldri likt. Jo, jeg likte en, men det var en 740. Men uansett, har kjørt en 525, og spør du meg, det eneste som umiddelbart fortalte deg at det var en BMW var logoen.

Jada, bilen kjørte godt den, men det gjør en skoda og. :lol:

Men husk, blinklys på BMW er ekstrautstyr.

Og her er et bildebevis på hvor BMW har hentet designet til grillen fra.....:-p

Attachments

• bmw.jpg
    bmw.jpg
    71 KB · Views: 37
Men ingen skal komme hit å si det ikke er demokrati her inne. ;)

Mens dere krangler som f mellom A og B (bokstablig talt) så merker ingen at pollen er så rigget som et amerikansk valg... ;)

-A

Originally posted by LN-MEH

Originally posted by Terje R

Originally posted by LTH

V70 er jo en Ford Mondeo. Styr unna, og sats på Audi A6:old
Og hva er galt med det?

Ja det lurer jeg også på!:smile2

Kvaliteten... Volvo var meget gode biler, men p.g.a. Fords eierskap har bilene blitt dårligere. Dette er min mening, og dere kan godt være uenig;)

Originally posted by OMW

Tja, anderledesland. Om jeg ikke husker feil var han i Emiratene et sted. Om det er Doha så får du skrike ut, jeg skal forbi der om litt. :)

-A

nå ligger vel Harstad ikke i Emiratene et sted gjør det vel? (hvis dem da ikke har flytta siden sist jeg sjekka Norgeskartet) :)

Originally posted by LCH78
nå ligger vel Harstad ikke i Emiratene et sted gjør det vel? (hvis dem da ikke har flytta siden sist jeg sjekka Norgeskartet) :)

Blander jeg chaoscontroller og catocontrol?

-A

Originally posted by LCH78

Blander jeg chaoscontroller og catocontrol?

-A

Jepps :)

Har selv en V 70 automat 2,0 turbo 2004 modell, og er meget fornøyd med den. Personlig syntes jeg karroseriet er finere på den forrige modellen, enn den nye.:rolleyes:

Originally posted by Tommy777

Originally posted by Someone

Hvis flere her er så anti-Audi nå så må jeg ta et dykk i databasen og hacke inn ENDA flere pro-Audi-stemmmer. ;)

-A

Pøh! Auda er og blir oppkomlingen fra Ingolstadt. Er det ikke laget i i nærheten av Munchen eller Stuttgart er det søppel:p

Dobbel blæh. Det er vel alment kjent at Freude am fahren har elendig kvalitet når tellern passerer 50K km... I tillegg har Bayerische Makk Werken verdens mest idiotiske hjul: Idrivemenuts...

Etter 4 Audier og en ny en snart på vei, er det ingen tvil hva jeg vil anbefale. :)

Hva slags allmennlære er det basert på? Jeg er på min 4. E39 (5serie) fra BMW nå, har kjøpt de brukt og kjørt de fra 100tkm til godt over 200tkm uten å gjøre noe annet enn å følge serviceintervallene og bruke olje av høy kvalitet. :colgate:
Ikke for å rippe opp i noe, men hva skjedde med forstillingene på A6 rundt 2001-2004...? Var det ca ALLE dieselbiler som ble tilbakekalt for å bytte masse deler..?

Dessuten, IDriven har blitt forenklet siden lanseringen...
(her kunne jeg skrevet noe slemt om at nå klarer selv en Audibruker av den, men jeg drøyer det...: )

Originally posted by LTH

På samme måte som A6 er en Passat - og nye Mondeo kicks Passat-ass anytime! :p ;)

Ikkeno' sjokk hva som ville være mitt valg, men det hele koker i grunnen ned til smak og behag. Når jeg valgte V50'n var det på bekostning av bl.a. A4 som gav for lite i forhold til prislappen - samtidig som den lokale forhandleren i Drammen suger sure sokker. I tillegg opplever jeg Volvo som adskillig mer gjennomtenkt enn de fleste andre merker samtidig som jeg liker utseendet.

Ellers velger jeg å sitere Jeremy Clarkson fra Top Gear: Volvo's are designed by people who have children, not by someone who's read about them in a book. :lol: Så har du barn (eller har planer om) kan det være noe å ta med seg.

Originally posted by Trety

Originally posted by LTH

På samme måte som A6 er en Passat - og nye Mondeo kicks Passat-ass anytime! :p ;)

A6 og Passat er ikke bygd på samme ramme eller plattform, slik som V70 og Mondeo er :cool:

Originally posted by LTH
A6 og Passat er ikke bygd på samme ramme eller plattform, slik som V70 og Mondeo er :cool:

Nå er det lenge siden Ford, Volvo, Audi og VW bygde biler på ramme. ^_^ Men poenget mitt er at selv om det er samme plattform betyr det ikke at det er samme bilen. En Mondeo er ikke en V70 og omvendt, noe annet er i beste fall ganske naivt å tro.

Originally posted by Tommy777
Dobbel blæh. Det er vel alment kjent at Freude am fahren har elendig kvalitet når tellern passerer 50K km...

Nåja, dersom man ser på kvalitetsproblemene de siste 10 årene, har VAG-konsernet med Audi hatt en del flere svin på skogen enn BMW (Bayerische Mittelklasse Wagen :lol: ). Noen som vet hva Audi står for: Always Using Drivers Income. :p

...eller prøv en påkostet Mondeo!!! Nye Mondeo`n har blitt rå-lekker - til priser langt unna de andre tyskera.

Originally posted by EB

...eller prøv en påkostet Mondeo!!! Nye Mondeo`n har blitt rå-lekker - til priser langt unna de andre tyskera.

Was?? Ingen Alfa salgs pitch??:D

For et aars tid siden stod vi ogsaa overfor noe av de samme valgene, i mine oeyne var A6 Avant et av alternativene, dog forkastet den lille italienerinnen A6 uten engang aa proevekjoer...det er nemlig bilen for gamle menn (de med gaastol) her borte paa Vest kysten....og hun har rett A6 kjoepes av menn som er sapass senile at de ikke finner frem til Buick forhandleren.....etter aa ha hoert utbruddet fra den lille italienerinnen (det var hennes bil vi skulle kjoepe) begynnte jeg aa se etter hver gang vi moeter en A6, ganske riktig en senil gammel mann bak rattet, med gaastolen i bagasjerommet....A3 , A4 og A8 har en helt anne demografi....men A6, det er Buick nummer 2 (Buick kommer levert med gaastol i bagasjerommet....saa valget vaart endte opp med denne: Legg merke til skyene i bakgrunn, vi er faktisk over skylaget oppe i The Olympic National Park

Attachments

• v70.jpg
    v70.jpg
    205.3 KB · Views: 37
Back