OSL - LOUNGE

Jeg ser at OSL lounge stenger kl. 20.30. Kan man sitte der lenger men da uten mat og drikke eller blir man kastet ut?

Tenkte å sitte der til kl. 21.30 hvis mulig. Noen som vet?

Jeg har sittet der frem til avgang på det siste BA flyet til LHR flere ganger. Det går rundt kl. 21.15. Har ikke blitt kastet ut, og maten og drikken har stått fremme helt til jeg har gått. Men har vel da gått litt før kl. 21.

Det står at det er begrenset med mat der. Men går det an å spise seg mett?
Det er små rundstykker/baguettbiter, pålegg og potetgull (sånn grovt sett), spiser du nok av det så blir du vel mett :lol: Har ikke vært der seint, men på dagtid er påleggsutvalget veldig bra.

Det står at det er begrenset med mat der. Men går det an å spise seg mett?

Som oftest gjør det det, men jeg har kommet der noen sene kvelder før siste flighten til BA og da har det ikke vært så bra, men man hadde sikkert blitt mett.

Nå har de øket prisen til 275.- men nå får man jo champis der da :cheers:

Attachments

• 10845969_827447030611320_8673884960880095827_n.jpg
    10845969_827447030611320_8673884960880095827_n.jpg
    48 KB · Views: 843
Et spørsmål om tilgang.

Får jeg tilgang med BA billett og AirBerlin Gold? Og er svaret eventuelt fremdeles ja hvis krediterer til BAEC og vise Saab kortet?

Den nye avdelingen i OSL-loungen skulle egentlig åpne 1. september (fikk jeg beskjed om tidligere i år), men åpning er nå utsatt til "oktober" ble det fortalt når jeg var der på tirsdag.

Den nye avdelingen i OSL-loungen skulle egentlig åpne 1. september (fikk jeg beskjed om tidligere i år), men åpning er nå utsatt til "oktober" ble det fortalt når jeg var der på tirsdag.

Før 9/10, håper jeg.

Har hørt 5. oktober, og skal innom der på morgenkvisten den dagen, og igjen 9. oktober. Så satser på at 5.10 stemmer.

Det hadde passet meg ypperlig med tanke på at jeg reiser OSL-LHR-CDG 10. oktober, men jeg hadde ikke satset sparepengene mine på det. ;)

Ja, altså jeg skal jo dit i morgen så jeg finner jo ut av det da, men tenkte at om noen kanskje visste.

Jeg håper det, for jeg skal ta frokosten der på lørdag, men tviler. Da hadde vel noen meldt i fra.

Back