OSL - LOUNGE

Sitter på OSL lounge nå. Har 3 timer og bruke før DY1072 tar meg til RIX. Her var det kjempegod comfort, rolig og behagelig og slik det pleier å være; øl, vin, vann og mineralvann. Av mat er det lyst brød, knekkebrød, egg, ost og skinke. Bare to øl og en baguette blir jo snart 250 i terminalen.

Når man i tillegg får kaffe og litt vann før man suser avgårde er det jo økonomisk å være her også. 250 kr for full pakke er egentlig kjempebra!

Det er ikke aldersgrense her. Spurte for deg som lurte her.

Om man kan som *G komme seg inn i OSL loungen på OSL? Grunnen er at jeg er lei av Gulllougen til SAS etter lite mat/dårlig mat... Noen så vet ?

Om man kan som *G komme seg inn i OSL loungen på OSL? Grunnen er at jeg er lei av Gulllougen til SAS etter lite mat/dårlig mat... Noen så vet ?

Nei, kun med billett og/eller status hos selskapene som benytter den, evt. ved å betale 250 kroner for å slippe inn.

Nei, kun med billett og/eller status hos selskapene som benytter den, evt. ved å betale 250 kroner for å slippe inn.

Takk for info, Får heller gå til den andre SAS loungen en stund, Sykt kjedelig lounge SAS har på OSL...

Ikke kjedelig på enkelte puber i avgangshallen like før morgencharteravgangene.. :lol:

Bedre mat og øl på o'learys, du er sikkert velkommen der med gullkort.

Betaler ikke for det når jeg får det gratis i loungen.. Selv om det er lavere kvalitet i loungen så er det forsatt gratis. De siste gangene har jeg tatt med mat selv i loungen.. :)

Altså, det er umulig å sammenligne orntli mat på en restaurant med det du får på SAS-lounger, eller andre lounger i Skandinavia. Vil du ha middag går du på restaurant. Vil du døyve metthetsfølelsen med noe lett mat og vil drikke, går du i lounge.

Altså, det er umulig å sammenligne orntli mat på en restaurant med det du får på SAS-lounger, eller andre lounger i Skandinavia. Vil du ha middag går du på restaurant. Vil du døyve metthetsfølelsen med noe lett mat og vil drikke, går du i lounge.

Er ikke middag jeg snakker om, men noen ferskerundstykker og noe mer utvalg av pålegg hadde ikke vært feil..

Tar opp tråden igjen da jeg har et lite spørsmål
Jeg har aldri vært i OSL Loungen og lurer på om hvordan utvalget i drikke er ?
tenkte kanskje å betale meg inn, men da vil jeg gjerne ha noe godt drikke, gjerne champis ;)

Last edited:
Ringnes tappeøl, diverse sprit og vin på tappekran mener jeg å huske. Ikke sprudlevin, iallfall ikke Champis.

Ringnes tappeøl, diverse sprit og vin på tappekran mener jeg å huske. Ikke sprudlevin, iallfall ikke Champis.
Ok..må vel gå litt i tenkeboksen å se an om det er hvert inngangspengene på 219 kr
og kjøpe en flaske med noe sprudlende vin ombord istedenfor ;)

Last edited:
Ganske labert utvalg av alt som skal inn I munnen I den loungen, men lokalene er behagelige og doen er som regel ren og pen.

Vil si interiøret slår SAS Loungen med god margin. Forddelen med SAS loungen er at de innimellom har noe varmt å tilby feks pølse i brød, indisk suppe m/naan, vafler osv + "lag din egen rekesandwich" som det dessverre er lenge siden jeg har opplevd :(

Ok..må vel gå litt i tenkeboksen å se an om det er hvert inngangspengene på 219 kr
Bemerk at du spurte i tråden om OSL Lounge, som koster 250,- å kjøpe seg inn i. Siden du nevner beløpet 219,- så er det kanskje egentlig SAS-loungen du spør om?

Back