Det tilbudet eksisterer desverre ikke lenger.
Peppes har vel ennå pizzabuffet med all you can eat på dagtid tror jeg.
Det tilbudet eksisterer desverre ikke lenger.
Peppes har vel ennå pizzabuffet med all you can eat på dagtid tror jeg.
Om man kan som *G komme seg inn i OSL loungen på OSL? Grunnen er at jeg er lei av Gulllougen til SAS etter lite mat/dårlig mat... Noen så vet ?
Nei, kun med billett og/eller status hos selskapene som benytter den, evt. ved å betale 250 kroner for å slippe inn.
Takk for info, Får heller gå til den andre SAS loungen en stund, Sykt kjedelig lounge SAS har på OSL...
Er ingen som tvinger deg til å være i loungen![]()
Hehe! Nei men de kunne gjerne gjort den bedre.. For oss kunder så bruker den mye så er det litt kjip mat..
Bedre mat og øl på o'learys, du er sikkert velkommen der med gullkort.
Altså, det er umulig å sammenligne orntli mat på en restaurant med det du får på SAS-lounger, eller andre lounger i Skandinavia. Vil du ha middag går du på restaurant. Vil du døyve metthetsfølelsen med noe lett mat og vil drikke, går du i lounge.
Er ikke middag jeg snakker om, men noen ferskerundstykker og noe mer utvalg av pålegg hadde ikke vært feil..
Ok..må vel gå litt i tenkeboksen å se an om det er hvert inngangspengene på 219 krRingnes tappeøl, diverse sprit og vin på tappekran mener jeg å huske. Ikke sprudlevin, iallfall ikke Champis.
Bemerk at du spurte i tråden om OSL Lounge, som koster 250,- å kjøpe seg inn i. Siden du nevner beløpet 219,- så er det kanskje egentlig SAS-loungen du spør om?Ok..må vel gå litt i tenkeboksen å se an om det er hvert inngangspengene på 219 kr