OSL - LOUNGE

Utvidelsen åpner uke42. Lukter nymalt

96ad951440229af92a214bf663a634ba.jpg

Har de - i motsetning til gullstuen til SK - Champagne i OSL lounge? Står dette i så fall fremme hele dagen, eller må det spørres om?

Har de - i motsetning til gullstuen til SK - Champagne i OSL lounge? Står dette i så fall fremme hele dagen, eller må det spørres om?

Mener det stod Cava på de flaskene jeg så stod framme fredag ettermiddag.

Cordorniu sist fredag. Så da var valget enkelt: det ble øl istedet.

Itillegg hadde de fått gårsdagens fiskekaker fra SAS-loungen

Er der nå i EK tiden. Veldig stusselig. Glad jeg tilhører over gangen :( bryr meg ikke om champis, kun denne Codxxxx saken . Drikker vanligvis hvitvin uten bobler. Den er god fra kran.

Jeg har vel sagt det mange ganger men jeg synes matutvalget her vasker gulvet med SAS sine rundstykker med egg, hvitost og skinke.

Lørdag til frokost var det

- eggerøre
- skinke
- vafler med ulike syltetøy
- oster med kjeks
- frukt
- brød og kaker
- suppe

Vinmessig er SAS bedre. Men ellers bytter jeg ikke tilbake til SK om jeg så fikk betalt for det ;)

Da jeg gikk ut så jeg at det var en annen avdeling av loungen om man gitt til høyre når man kom inn. Er det noen forskjell på å gå til høyre eller venstre eller er det samme aksess og servering?

Hmm ser de skal ha 300kr for å slippe en stakkar som må vente et par ekstra timer på et dustete Norwegian fly. Noen kort som gir rabatt på loungen?

Back