Vin på tappetårn har jeg forresten kun prøvd en gang, da jeg var på julebord med "all inclusive" buffet på Stena Saga for mange år siden. Det smakte hoggorm og frister ikke til gjentakelse.
Vin på tappetårn har jeg forresten kun prøvd en gang, da jeg var på julebord med "all inclusive" buffet på Stena Saga for mange år siden. Det smakte hoggorm og frister ikke til gjentakelse.
Vært her et par timer i dag og litt usikker på valuen, ikke at 300 kroner er all verden, men etter ombyggingen har maten blitt litt stusselig.
Mangler Hvitost, litt bakevarer og kanskje leverpostei etc, så hadde det vært ypperlig.
Men vi ser helt klart verdien av å sitte her og nyte roen!
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Den lille delen til høyre når man kommer inn og den større delen til venstre ser veldig like ut for meg. Er det noe jeg har misset her?
Dæææææven... nå skjønner jeg hva folk mener med at OSL-Lounge ikke alltid er et paradis. Fly med DY i dag, og kunne derfor ikke bruke Premium delen. Så inn til venstre med meg.
Stupfullt og slufsete
Jeg flyr jo alltid ut på morran, så jeg jeg har heller aldri tenkt på at det hverken er skikkelig vin, spiritus, Cava eller noe som helst lenger. Det er Ringnes på tårn. That's it.
Jeg er ikke fisefin på vin. Jeg kjøper bare billig vin på polet, men det som er i tappetårnene deres er fader ikke drikkbart. Fytti katta.
Så ut i terminalen med meg.
#toflytoserve
Den har tapt seg voldsomt siden mitt første besøk i 2011..
Angående Cava, det serverte de på julaften. Muligens pga at det var julaften?![]()
Alle som ikke betaler seg inn, dvs. som slipper inn på first/business-billetten har tilgang til business-delen (evt. Premium om du vil kalle det det)En av gangene jeg var der så var det med Emirates First og jeg skjønner nå at de tydeligvis har noe som heter Premium? Får man Premium med Qatar også?
Man får ofte hva man betaler for.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.