• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL-CPH-IAD-SXM-SAB-SXM-CLT-ORD-SEA-CPH-OSL (Christmas Table '09)

Status
Not open for further replies.
Trenger jo ikke reise selv med sånne rapporter Speedbird.... Følte jeg satt rett ved siden av hele veien :-)
Takk og en 10 på terningen fra meg også :-)

Hei :)

Takk for en kjempefin rapport!! Resultatet ble over all forventning må jeg innrømme. Er nok mye arbeid som ligger bak denne

Noen svar på spørsmål:
Hickok: Veldig fin farge på Pepto Bismol men smaken var ikke like bra. Uansett var den heldigvis veldig effektiv mot halsbrann.
Bizflyer: Flytid SXM - Saba 12 minutt
RampRat: På denne turen var det min tur til å bli solbrent :cool:

Vil anbefale alle som besøker St.Maarten å også ta en tur til Saba. Fineste plass jeg har sett på denne delen av universet.

Speedbird: Har du videoen for landing på SXM med UA og Take-off fra SAB? Har så lyst til å se de.

1000Takk til Speedbird for turen!

Takk til Avdeling langt vest (DagJohnsen, LN-MOW, Tommy777, DC8-63) for et supert opplegg i SEA

Last edited by a moderator:
1: Takk for alle hyggelige kommentarer på denne reiserapporten, det er med på å gi oss motivasjon til å bruke tid på å dele våre reiser med dere! :)

2: Mountaindew: Yes, jeg har rett og slett glemt å laste opp de filmene !
Jeg jobber overtid i dag til klokken 22:30, så litt avhengig av allmenntilstanden min når jeg kommer hjem, så skal jeg få disse opp i kveld! :)

Takk for morsom rapport og fine bilder igjen :)
Flott opphold hadde vi der, og ikke minst, takk for veldig hyggelig reisefølge på returen.

Og da har jeg lagt til 7 nye videoer i rapporten også !
Vil spesielt anbefale Takeoff-filmen fra innsiden av Twotteren på Saba!
Legg merke til hvor lite rwy det er igjen når vi omsider roterer... *sprøtt*

Tar av meg hatten ( som jeg ikke har ) bukker og takker for en meget innholdsrik rapport både på tekst og bildefronten:D Hva heter hotellet dere bodde på i SXM? Lå det på beachen ved flyplassen?

Status
Not open for further replies.
Back