PC ScanFlyer Blue 15 Feb 2010 #1 Jeg starta på plattformen og var der en times tid før jeg gikk opp i tårnet.
PerJen ScanFlyer Silver 16 Feb 2010 #5 Meget bra bilder, synd det er snakk om å legge ned SAS museet.
L LN-HVI ScanFlyer Blue 16 Feb 2010 #6 Veldig mye bra her! Mange av de samme flyene som jeg la ut bilder av i min serie, men ser at det er vesentlig bedre å stå litt lenger sør, ellers kommer de fleste litt for høyt opp borte ved vollen.
Veldig mye bra her! Mange av de samme flyene som jeg la ut bilder av i min serie, men ser at det er vesentlig bedre å stå litt lenger sør, ellers kommer de fleste litt for høyt opp borte ved vollen.
L1011-500 ScanFlyer Silver 16 Feb 2010 #7 Dette var snadder! Men er det snakk om å legge ned SAS Museet?
putzmeister ScanFlyer Dusty 16 Feb 2010 #11 Dette var veldig bra. Det blir fine bilder når flya har dratt til seg hjula
LN-RPL ScanFlyer Blue 16 Feb 2010 #13 Lekker serie med bilder dette her. Sylskarpe e bildan oxo... Keep up the good work.... Mere slike bilda....
Lekker serie med bilder dette her. Sylskarpe e bildan oxo... Keep up the good work.... Mere slike bilda....