Vi har 100% suksess rate når vi 4 i familien har reist og benyttet Optiontown (4 ganger)
Jeg har 0% suksessrate når vi har reist bare 2 (2 ganger)....
Nei. Tror ikke det. Da det ikke ble upgrade så vi at det var mange business seter ledig, så om det er logikk her ser ikke jeg den....
Du har nok rett i at SK benytter Optiontown for å unngå å gi gratis oppgraderinger. Men hei, jeg klager ikke! Som EBSilver er Op-Up uansett et fremmedord, nylig betalte jeg 7500,- (Totalt) for cph-bkk tur/retur i C![]()
OT brukes først og fremst i tilfeller der man ellers ender med å op-upe folk. De og SAS tjener penger på noe de ellers ville gitt bort gratis. En enstemmig boikott av produktet hadde ført til at det ble gratis for passasjerene.
Så er vel kanskje ikke oppgradering mulig fra alle bookingklasser heller? Har en tur til IAD i mai som hadde vært artig å oppgradere, enten med poeng (hvor mange fra eco-eco+/biz?) eller OT. Vi får se, mulig det bare blir en vei også.
Bruker du poeng koster det 10 000 fra M til Y, 20 000 fra Y til C og 30 000 fra M til C.Så er vel kanskje ikke oppgradering mulig fra alle bookingklasser heller? Har en tur til IAD i mai som hadde vært artig å oppgradere, enten med poeng (hvor mange fra eco-eco+/biz?) eller OT. Vi får se, mulig det bare blir en vei også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.