Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)
Hm, dette må vurderes. Kjøpte jo billetten under kampanjeperioden til den nette sum av 4500,- og hvis jeg kjøper OT-oppgradering blir det jo ikke så galt. Har "bare" 30K poeng å bruke, og tjener 10K poeng på turen (i opprinnelig bookingklasse) så sånn sett ville en M-C oppgradering koste meg netto 20K.
Må gå litt i tenkeboksen, merker jeg!
Bruker du poeng koster det 10 000 fra M til Y, 20 000 fra Y til C og 30 000 fra M til C.
Verdt å tenke på er at oppgradering med poeng ikke gir adgang til lounge eller ekstra baggasje, og selvsagt kun poeng for opprinnelig billett. Blir du oppgradert med Optiontown er det derimot full fest hele veien
Et tips: Er du veldig gira på en upgrade kan du bestille en UTO i forkant, du vil uansett få beskjed i god tid før flyvning om den går gjennom eller ikke. Går den ikke gjennom får du pengene tilbake, og du kan heller satse på å bruke poeng ved innsjekk eller gate.
Hm, dette må vurderes. Kjøpte jo billetten under kampanjeperioden til den nette sum av 4500,- og hvis jeg kjøper OT-oppgradering blir det jo ikke så galt. Har "bare" 30K poeng å bruke, og tjener 10K poeng på turen (i opprinnelig bookingklasse) så sånn sett ville en M-C oppgradering koste meg netto 20K.
Må gå litt i tenkeboksen, merker jeg!