Ja det er jo lov å prøve segJeg spurte damen i skranken og hun sa dette var noe de kun tilbudte dersom M var overbooket.

Ja det er jo lov å prøve segJeg spurte damen i skranken og hun sa dette var noe de kun tilbudte dersom M var overbooket.
De gangene jeg har brukt OT har jeg kjøpt billetter direkte av SAS. Men det skal strengt tatt ikke være et kriterie for å bruke tjenesten.
Er det nye regler mht. poengopptjening ved Optiontown-oppgradering ?
Har snakket med to forskjellige Eurobonus-kundebehandlere nå som påstår at du kun tjener poeng i forhold til opprinnelig bookingklasse (og de har i tillegg snakket med en supervisor eller noe ...)
3. forsøk i dass her og nå, selv om jeg henviste til http://www.sas.no/Alt-om-reisen/For-reisen/Bra-aa-vite/Oppgradering/
Hvis et Sas/Eurobonus-menneske her inne med oversikt og lyst til å hjelpe til; send meg gjerne en PM![]()
Skal til LAX via EWR i september med SAS, og iallefall jeg i mitt reisefølge ønsker å teste OptionTown.
Om jeg har gjort en bestilling på en pakkereise hos TravelLink, med 3 personer i samme bestilling, hvordan fungerer da det? Må alle eller ingen oppgraderes?
Ønsker å prøve å oppgradere fra eco til biz.
Skal til LAX via EWR i september med SAS, og iallefall jeg i mitt reisefølge ønsker å teste OptionTown.
Om jeg har gjort en bestilling på en pakkereise hos TravelLink, med 3 personer i samme bestilling, hvordan fungerer da det? Må alle eller ingen oppgraderes?
Ønsker å prøve å oppgradere fra eco til biz.
Split PNR fra resten av følget - voila!Toget er altså gått om du ikke får overbevist de andre til å oppgradere.
Det kan du! Men vet ikke om mellomlegget blir høyere da.Kan jeg oppgradere fra den billigste sas biletten(den som ikke er flexibel) med optiontown?
Må man kjøpe fullpris billetter på Eco for og kunne bruke optiontown eller er det mulig med de billigste eco billettene?
Kultda blir det testet neste gang
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.