Fått upgrade på OSL-TOS. Noen som vet om det under innsjekk går an å endre avgang til neste dag? Eller er der kun samme dag som er mulig?
Fasiten ble at når innsjekk åpner kan en endre til alle tidligere flights samme dag, så lenge det er ledig kapasitet. Deretter åpnes flight for flight når det er 22 timer til avgang og ved midnatt ble det åpnet for endring til alle flighter med ledig kapasitet dagen etter opprinnelig avgang! Ergo kan en sjekke inn opptil nesten 48 timer før avgang. Videre går det fint, som tidligere nevnt i tråden, å flytte videre på avgangen ved behov. Genialt [emoji4]Fått upgrade på OSL-TOS. Noen som vet om det under innsjekk går an å endre avgang til neste dag? Eller er der kun samme dag som er mulig?
Opplevd det samme. Det står vel GO og 2 bagasje. Alt er ok. Også poengopptjening.Fikk oppgradert for 2 personer OSL-DUS 10/9. Ser at SAS-appen har oppdatert status til SAS Plus umiddelbart, mens på nettsidene står jeg fremdeles som Go. Jeg fikk likevel booket seter foran i flyet, grafikken viser at jeg skal fly foran i flyet og at jeg kan ha 2x bagasje pr person... Pussig!
Ikke bare er Euro'en dyr om dagen, men så har de klasket til med en real prisstigning også... kan det være den nye business kabinen som årsaken?
Sett fra et økonomisk perpektiv kan man ikke gi 100% oppgraderinger. Da er hele poenget med å selge plusbilletter over...
Jeg bruker OT kun for billetter som jeg ikke kan benytte meg av eller billetter hvor jeg ønsker å endre avreise.
Det funker som regel men ikke 100%.
Hadde det fungert 100% ville jeg konsekvent kjøpt billigste avreisetidspunkt på dagen, oppgradert til plus og fløyet billigere i Plus på 17:10 flyet enn de som sitter bak gardina..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.