Hvilken bookingklasse havner man i?
Interessant å vite mtp sas "forbedring" av Eurobonus..
Du får også ny PDF fra sas, den sier jo noe hvilken bookingklasse du flyr i. Så den vil avsløre oppgraderingene.
Heh.......??? Har ikke sett snurten av noe pdf..... !!
Du får ny mail av SAS med PDF med reiseinfo
Eller som SAS kaller det
Electronic Ticket Itinerary and Receipt from SAS
For egen del så har prisen på Ot steget jamt fra jeg booket og frem til nå. Avreise i november til ORD. Jeg tviler sterkt på at prisen vil synke noe særlig.
Da har jeg fått oppgradert til plus på første leg vestover på torsdag... Sjekket akkurat, og kunne velge 1A på SK455 til CPHEgentlig litt overasket, siden expertflyer melder om god kapasitet: C9 D9 Z9 R8 J9 Y9 S9 B9 P9 A9 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 O9 G9 N6.
Litt spent på om det går i orden også for SK935... Her har jeg søkt på både plus og biz, sistnevnte ble lagt til i går etter at prisen plutselig var veeesentlig lavere enn tidspunkt for bestilling.![]()
Da ble det plus på 935 til SFO i morgen
Da blir det å forsøke oppgradering til biz på poeng da...
Noen som har erfaring med dette? Det gjøres vel kun i gate på cph, eller tar jeg feil? I så fall kan det vel lønne seg å komme seg til gate raskest mulig?... Har to timer i mellom, men det frister jo ikke å sitte i gateområdet i et par timer heller...![]()
Anbefaler deg å spørre i loungen! Slipper du å traske utover på C-piren før det strengt tatt er nødvendigRiktig god tur!
Da forsøker jeg det.
Tusen takk![]()
Anbefaler deg å spørre i loungen! Slipper du å traske utover på C-piren før det strengt tatt er nødvendigRiktig god tur!
Takk for tipset, det gikk brillefint
Så da blir det drøyt 11 timer i biz![]()