Noen kloke hoder som har en formening om muligheten for OT på
SK 909 9/7
og
SK 910 16/7
SK907 07.06 A0C6D6J6Z0R0Y9S9B0E9M3H3Q3V3W0U0K0L0T0G1N0
SK908 14.06 C2D2Z0R0J0Y2 S2B0A0E1M0H0Q0V0W0U0K0L0T0O9G0N0
Ser med andre ord dårlig ut for Optiontown begge veier.
Syns SK908 ser ut som en het Optiontown kandidat. Kun 1 billett igjen i bookingklasse E tyder på at ECO alt er overbooket.
Het kandidat? Det er jo kun to seter igjen i C, og disse antar jeg de holder av til folk som kommer i siste liten. Evt. går de som poengoppgradering i gate.
Du vet jo ikke om det er kun 2 seter igjen fordi om det er kun 2 billetter til salgs. Skal jeg se ut fra tilgjengeligheten på bookingklassene så vil jeg anta at ECO er kraftig overbooket og at der i Y+ og C er flere seter ledig enn det som er til salgs pga overbooking i M. Men det blir uansett ren spekualsjon...
Hei,
Jeg er EBG som flyr en del men har ingen erfaring med OT. Skal med fam. til USA til høsten new York ut og Miami tilbake. Tenker i utg pkt eco extra og oppgradere til biz med OT eller poeng, men ser sas har såpass stor prisforskjell (15 000) i pågående USA kampanje at jeg vurderer å kjøpe eco for to voksne + 1 spebarn og forsøke oppgradere til biz derfra.
Noen som vet:
1) Noen billetter jeg må holde meg unna - feks de aller rimeligste om oppgradering skal være mulig?
Ref SAS vilkår: "Upgrade not possible if travel originally booked in N or G-class." -Hva er bookingklasse N og G hos SAS?
2) Hvordan er det med spebarn og oppgradere?
Jeg booker bill direkte på sas og har EBG.
Takknemlig for svar!
Noen kloke hoder som har en formening om muligheten for OT på
SK 909 9/7
og
SK 910 16/7
Tror det ser lovende ut for flighten din...
SK 908 AL C9 D9 J9 Z9 RL Y9 /EWR B OSL 1900 0820+1E0/333 7:20
S9 B9 E9 M7 H7 GL NL
...selv om mange seter i eco ikke er forhåndsreservert, mange som ikke gjør den slags.
SAS har da strengt talt ingen business på interkontinentale flyvninger lenger...ld
Jo, på Interkontinentale har de det. Intrakontinentale er en annen sak. Der er bare navnene på Y og Y+ forandret
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.