Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Status
Not open for further replies.
Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Det er fortsatt en del tilgjengelig i alle klasser, som er positivt (ledig i biz for oppgradering) og negativt (ledig i økonomi = dårlig sjanse for at Optiontown går gjennom).

Sjekk på nytt mot slutten av uken hvis du vil avvente med å legge inn Optiontown:
http://www.flightstats.com/go/Fligh...de=A&numOfSeats=0&queryType=D&fareClassCodes=

Update: I tillegg til Optiontown tok jeg på sparket på fredag og spurte om oppgradering via sas.no med poeng.
I dag kom mailen fra sas at jeg får sitte på rad 3. Da utgår Optiontown.
Dette blir min siste tur med SK på BKK på en stund :(
Får vel ta med meg en gravøl.

Antar det ikke kan brukes optiontown på bonusbilletter? Har en reservasjon med C ene veien og M andre. Skulle gjerne tatt C, men mangler poengene.

Da har jeg sendt inn en OT-søknad til C på SK944 (ORD-CPH) til tirsdag. Hadde tenkt å gjøre det på veien over hit også men holdt hodet kaldt og ble belønnet med oppgradering fra økonomi til økonomi ekstra ved innsjekk :)

Da har også jeg fått denne, tidligere nevnte morsomheten ifbm. SK998 PVG-CPH i morgen 31.03.2013:

Upgrade approved subject to availability.

Fra Economy til Business, ser det ut til. Noen som har fått med seg strategien bak dette fra SK? Vente og se om de klarer å selge noen fullprisbilletter før avgang om litt over et halvt døgn? Eller se om det kommer en Pandion susende inn fra sidelinjen? Sliter litt med å se logikken bak dette, da det andre ganger er bekreftet oppgradering allerede 48 timer i forveien.

Og... siden jeg bare er i transfer på PVG og må snakke med personalet ved gate: Hvor tidlig pleier de å møte opp før en flight?

Vet vel hva slags drømmer jeg får i natt, for å si det sånn :p

Bedre hell for meg. Fikk akkurat en mail fra SAS med oppgradering til C på SK944 til tirsdag. Sendte en OT for foreldrene mine i går til C på samme flight. Håper den også går gjennom :)

Brukte vel opp flaksen på vei over hit ;) Det er dog ledig i biz, og utsolgt i eco. Men klarer meg vel i ecoextra..

Var det fullt i økonomi/EE? Jeg har lagt inn Optiontown på SK997 CPH-PVG på torsdag, men det ser ikke lovende ut - både bookingklasser og setekartet tilsier at det blir halvfullt. Er sikkert dårlig taktikk å reise rett etter påske.

Var det fullt i økonomi/EE? Jeg har lagt inn Optiontown på SK997 CPH-PVG på torsdag, men det ser ikke lovende ut - både bookingklasser og setekartet tilsier at det blir halvfullt. Er sikkert dårlig taktikk å reise rett etter påske.

Nei, det er det rare... Det var kanskje 10-20 ledige plasser i Economy og halvfullt i Economy Extra.

Nei, det er det rare... Det var kanskje 10-20 ledige plasser i Economy og halvfullt i Economy Extra.
Oi! Det strider jo mot alt som har blitt antatt om Optiontown tidligere. Jeg hadde egentlig gitt opp, men kanskje det er håp likevel. :D

Oi! Det strider jo mot alt som har blitt antatt om Optiontown tidligere. Jeg hadde egentlig gitt opp, men kanskje det er håp likevel. :D

Dere har vel hørt om no-show? Evt. at det er standby upgrades på flyplassen

Hvor mye ligger en Optiontown oppgradering på sånn ca for Economy til Business på SK907?

Hvor mye ligger en Optiontown oppgradering på sånn ca for Economy til Business på SK907?
Sist betalte jeg 319€ tur og 329€ retur, ca tre måneder før avreise (Fra billig M).

Blir ofte rapportert om unntak, slik at vi ikke skal knekke koden;)

Både unge, lovende, samt hennes to foreldre ble oppgradert til business på SK944 2.april. Det var ikke helt fullt i økonomi og myyyyye ledig i biz. Jeg hadde hele rad 4 for meg selv minus en dame i sete 4H. Fin tur over pytten, og jeg tror denne form for reise gav mersmak hos mamsen og papsen :)

"Thank you for using UTo. Unfortunately, we are not able to provide you with an upgrade for your flight SK997 Copenhagen - Shanghai "

Hrmf.

UTo kunne glede oss med oppradering til Economy Extra på SK907 på fredag.
Hadde opsjon på både C og B så jeg var litt skuffet i to minutter men jeg tror nok det er mest for pengene.

Hadde vært interessant å sett tall på hvor mange som faktisk benytter seg av OT gjennom SK. Noen som har kjennskap?

Status
Not open for further replies.
Back