Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger mm (SAS)

Maten er jo stort sett bare høgg allikvel, men litt god gammaldags SKJENK må man da klare å få i folk... :) :)

Det er billigere å selge billetter som reklamerer for det og alle andre goder, og så ikke levere det med Korona som unnskyldning.

Ser SAS har "fulle" fly OSL-ATH deler av august, noen som vet om disse vil åpnes for salg eller hvorfor avgangene ikke er bookbare? I Amadeus ligger alle klasser som waitlist, f.eks 12, 19 og 26AUG

Vi skulle hatt OSL - ATH i går men den ble innstilt uken før og vi ble booket om via CPH. CPH - ATH gikk med full maskin.

Det er billigere å selge billetter som reklamerer for det og alle andre goder, og så ikke levere det med Korona som unnskyldning.

Jeg er fortsatt spent på når OSL loungene åpner igjen, og hvordan de evt. vil se ut med tanke på servicetilbud... Kjipt med en lounge om ikke der er mat og øl!

Ser SAS har "fulle" fly OSL-ATH deler av august, noen som vet om disse vil åpnes for salg eller hvorfor avgangene ikke er bookbare? I Amadeus ligger alle klasser som waitlist, f.eks 12, 19 og 26AUG

De 12. ser det ut som SK4637 skal gå. Den er åpen for salg.

Ligger det inne noen planlagte endringer i SAS sitt program i august sammenlignet med juli? Eller vil de fly med en ganske lik kapasitet?

Hva tror dere om MIA med SK i høstferien? Hadde booket cruise som nå er kansellert. Men mine flybilletter vil SAS fortsatt ha 250 EUR for å booke om eller 300 EUR for å kansellere. Så jeg sitter på gjerdet og venter på at flighten enten blir kansellert eller UD utvider reiserådet for USA.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva tror dere om MIA med SK i høstferien? Hadde booket cruise som nå er kansellert. Men mine flybilletter vil SAS fortsatt ha 250 EUR for å booke om eller 300 EUR for å kansellere. Så jeg sitter på gjerdet og venter på at flighten enten blir kansellert eller UD utvider reiserådet for USA.

Vil bli veldig forbauset hvis denne kommer tilbake før tidligst neste år.

Vil bli veldig forbauset hvis denne kommer tilbake før tidligst neste år.

Jeg egentlig også. Ser at avgangene mandag, tirsdag, onsdag i høstferieuken allerede er stengt for salg så de har begynt å kutte avganger. Når du mener neste år tenker du da på våren eller neste «sesong» siden MIA ikle går om sommeren?

Hvor langt frem i tid kan man stole på at de avgangene som nå ligger ute på SAS.no faktisk kommer til å gå? Savner direkte SVG-TRD. Med små barn på 8 mnd så foretrekker man direkte. Ser at sas ligger ute med 3 direkte flighter daglig fra mandag 17 august mellom SVG-TRD. Har da skjedd før at de har endret hele ruteprogrammet kort tid før avreise til kun 3 daglige via BGO, men med i underkant av to uker igjen til 17 august begynner det vel å bli vel kort frist å gjøre så store endringer på tilgjengelige avganger? En faktor som får det til å virke tvilsomt er at det er planlagt CRJ900. Er vel en stund til vi ser de på norsk innenriks?

Ang. ruterne til New York og Chicago: de flyver ikke hver dag, men
næsten! Hvem ved noget om, hvad de flyver med?

Så vidt jeg ved, er det kun kun US-citizens og udlændinge med
opholdstilladelse/ arbejdstilladelse, der bliver lukket ind!
Eastbound load er vel heller ikke overvældende...?.
Og mon der er fragt med i kabinen???

Back