• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Onsdag morgen

Discus

Galley Slave
Medlem
Våknet alt for tidlig, så grynt herfra, vært i sving et par timers tid alt :drunk:. Fordelen er at man rakk en lang god frokost samt litt jobbing før arbeidsdagen starter. Tåka er borte og sola skinner, så det hjelper litt.

God morgen fra Stavanger.

Gluggene er ikke helt åpne, men de er ferd med å åpnes, må bare få men kopper ned gullstrupen, så er vi i gang.

Blir en kjapp tur innom Meny eller Idsøe om noen tider for å få tak i noe oksekjøtt og snekre noe sammen for kjerringa som skal ha sånn kvinneforening i kveld.

Ellers er vel ideen å ta det rolig resten av dagen før det blir å komme seg ut av huset for kino og øl i kveld med noen kompiser.

Ha en fin en forumister :)

Solen titter frem over et vakkert Skaun også denne morgenen..

Klar for en dag med å prøve å få skrevet ut bostedsbevis på det lokale lensmannskotoret. (Ja, Kinesiske myndigheter krever dette for å få visum, siden jeg er dansk statsborger og bosatt i Norge. De forsto ikke hvordan jeg kunne bo her uten gyldig oppholdestillatelse, selv om jeg er født i Norge med en dansk far.. hehe)

I morgen tur via ARN til KRN (Kiruna ja..) der snøen vel har falt de siste dagene...

Ha en flott dag alle!

Kim

Mornings fra Oslo. Solen skinner og gårsdagens regn er i ferd med å tørke opp. Litt farting mellom forskjellige arbeidsgivere før en liten golfrunde med en kamerat venter. Ha en fin dag

God morgen fra Trondheim. Dagen blir omtrent som en SAS-flygning - helt ordinær, med mulighet for kaffe :)

Ha en fin dag!

Hei fra Bergen. Fant ny sykkelrute til jobb i dag på like over 10 km. Akkurat langt nok til å bli litt sliten. Greit å optimalisere distanse i forlhold til trimeffekt/tidsbruk og værforhold utover høsten. Begynner nemlig å forstå hva de mener med at to små er mer enn dobbelt så mye mas som en.

Last edited:
God morgon från ett av SJ's utmärkta X2000 tåg. Full frukost serveras inom kort, och så har man gratis internet uppkoppling ombord. Nästa stop blir Linköping. Jag gillar verkligen tåg i Sverige jämfört med Norge.

Elefanten har funnit en plats med gratis chokladtårta och er också mycket nöjd.

En trevlig dag önskas er alla.

God morgen – full rulle… Tanksen til mor fikk bakruten blåst ut I dag tidlig så alarmen vekket nabolaget.. Skummel konstruksjonsfeil fra tyskerne i dette tilfellet. Litt over 30 grader skal den tåle… De fikk latterkrampe på kontoret da jeg foreslo hærverk da de har jo ikke det i UAE (eller tagging, tigging og annen drit ;))

I kveld er det middag med en stor kunde hvor heldigvis det er med koner – det blir kos.. Det blir dessverre italiensk, men vi får veie opp med noen hissige tyske eller franske viner.

Ship o hoi.

God morgen fra Tiggerstaden. Litt cowboyfrokost og noen bøtter med kaffe så bærer det nordover. Ny kveldsvakt med innbakt middag kokkelert av kollega skal man ikke klage på.

God formiddag fra det Sørlandske!

En frisk og fin formiddag her med strålende sol og grei temperatur. I morgen kommer visst regnet igjen, men det driter jeg i for da regner jeg med å være lottomangemilionær!

Det er vel best å gjøre unna dagen på jobb i dag også. Så får vi heller se hva morgendagen bringer etter trekningen!

Fatt mot, kosmonauter!

BF:cool2

God formiddag fra Sola! Rolig på beredskapen på 330 så langt idag, passer fint etter en hektisk helg..

Ha en bedre dag!

WW2 bombe på SPL og flymangel i CPH oppsummerer dagen min. Dusj og natta så er det på'n igjen - trøtt som en snøsokk.

God natt...

G'mooorgen fra Vest ... snart lunch.

Nå titter solen frem såvidt det er. Godt er det - kanskje banene tørker opp så det blir slåballtrening for guttungen. Avlyst i går pga regn ...

Nevnte jeg at det snart er lunch?

Lunch ja... Grynt fra Chicago. Rimelig moerbanket etter en dagstur til LA med flyselskapet $mi$ek har oedelagt. Det 30 aar gamle Commodore 64 programmet Frank Lorenzo velsignet verden med, knelte fullstendig i gaar med foelgende highlights:

Me: "Did I get my upgrade?" GA: "To be honest with you, I have no idea"
Over PA: "Attention all gate agents. Check your shares inbox"
Over PA, del to: "OK, everyone that has a paper boarding pass, we will be boarding you now, the ones with an electronic boarding pass can not fly and there will be no rebooking to this flight"

Murphy's law ganger 50 med United om dagen, huffameg for ett opplegg. Jeg ble bare litt over timen sen, men de stakkars 22 ombord som skulle videre med SAS til CPH, fikk nok en ekstra dag i US and A

Saa trippe dose med koffein i dag, fortsatt kjempevaer, tror man forlater kontoret i 3 tiden i dag og finner frem en god burgunder i ettermiddag.

Back