Ja, de har funket hele tiden, men tante Olga og grandonkel Knut skriver bare som det står i reklamen "sas.no" og da er de ute av service
Vet ikke hvor jeg skulle poste dette. Men synes sas siden er litt vanskelig å finne ting på. Hvem kontakter man (mail adresse) når man har noe å klage på etter en sas flyvning?
Linken for å takke ja til 1000 ekstra poeng i burtsdagsgave gir bare et tomt html-dokument. Tro om det betyr at det er registrert eller ikke?![]()
Hverken jeg eller kona har fått 1000p i bursdagsgave iår ;/
så tipper hele greia er fjernet.
De har jo fortsatt mailen som sendes ut og siden med gratulerer, men det er linken derifra som ikke fungerer. Det er en merkelig måte å fjerne ordningen å kun fjerne den siste websiden.så tipper hele greia er fjernet.
En betalingstransaksjon er allerede i gang. Kontakt reisebyrået, eller prøv på nytt om noen minutter. (66708)
Stikk kortet ditt i en automat og vips er det i orden.Her bestiller man en bonustur med poeng fra sin EBG-konto og man sjekker inn innlogget til sin EBG-konto, men å få status med på boardingkortet er det ikke mulig å få til.
At jeg skal skaffe meg en Eurobonuskonto og at jeg kan betale for aksess til lounge for denne turen klarer derimot SAS å fortelle meg om når jeg sjekker inn. :headbang
Automatene til SAS godtar hverken kort eller nummer oppgitt av meg. I likhet med mange andre i *A tror de ikke mitt eurobonusnummer eksisterer.Stikk kortet ditt i en automat og vips er det i orden.
Eventuelt bruk sas chat, dette er noe de klarer å gjøre uten p henvise deg til kundeservice på telefon![]()
Automatene til SAS godtar hverken kort eller nummer oppgitt av meg. I likhet med mange andre i *A tror de ikke mitt eurobonusnummer eksisterer.
Og chatten forsvant vel for flere år siden.
Løsningen blir å stille seg i Biz-skranken for å få det fikset.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.