Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Vet ikke hvor jeg skulle poste dette. Men synes sas siden er litt vanskelig å finne ting på. Hvem kontakter man (mail adresse) når man har noe å klage på etter en sas flyvning?

Linken for å takke ja til 1000 ekstra poeng i burtsdagsgave gir bare et tomt html-dokument. Tro om det betyr at det er registrert eller ikke? :rolleyes:

Linken for å takke ja til 1000 ekstra poeng i burtsdagsgave gir bare et tomt html-dokument. Tro om det betyr at det er registrert eller ikke? :rolleyes:

Hverken jeg eller kona har fått 1000p i bursdagsgave iår ;/

så tipper hele greia er fjernet.

Jeg fikk også epost med en link som ikke fungerte.

Skrev til diamond-mailen og fikk til svar at de manuelt hadde gjort påmeldingen, så da får jeg vel stole på det....

så tipper hele greia er fjernet.
De har jo fortsatt mailen som sendes ut og siden med gratulerer, men det er linken derifra som ikke fungerer. Det er en merkelig måte å fjerne ordningen å kun fjerne den siste websiden.

Kan noen kloke hoder fortelle meg hvorfor jeg ikke får forandret EB passordet mitt..

Eksempelvis har jeg EB nummer 101799437 (fiktivt) og prøver og lage passordet Yt58005

Men får absolutt ikke lov, det er riktig lengde og ikke for mange gjentagelser fra brukernavn..
What do I do wrong?

Edit:
Never mind, funket I Chrome på første forsøk, bare Firefox som ikke er bra nok i dag!

Last edited:

Noen flere som opplever problemer med poengoversikten? Både på iphone-appen og på hjemmesiden så vises det kun poeng fra kredittkort og hotellovernattinger, men ingenting fra flyreiser.

Skal betale på sas.no. Wifi'en min detter ut litt i det øyeblikket jeg skal betale. Når jeg er på igjen, får jeg følgende:

En betalingstransaksjon er allerede i gang. Kontakt reisebyrået, eller prøv på nytt om noen minutter. (66708)

Eh.. Hvilket reisebyrå da? :8:

Søker reise fra Oslo, og lavpriskalenderen kommer opp med reiser fra CPH...

Her bestiller man en bonustur med poeng fra sin EBG-konto og man sjekker inn innlogget til sin EBG-konto, men å få status med på boardingkortet er det ikke mulig å få til.

At jeg skal skaffe meg en Eurobonuskonto og at jeg kan betale for aksess til lounge for denne turen klarer derimot SAS å fortelle meg om når jeg sjekker inn. :headbang

Her bestiller man en bonustur med poeng fra sin EBG-konto og man sjekker inn innlogget til sin EBG-konto, men å få status med på boardingkortet er det ikke mulig å få til.

At jeg skal skaffe meg en Eurobonuskonto og at jeg kan betale for aksess til lounge for denne turen klarer derimot SAS å fortelle meg om når jeg sjekker inn. :headbang
Stikk kortet ditt i en automat og vips er det i orden.
Eventuelt bruk sas chat, dette er noe de klarer å gjøre uten p henvise deg til kundeservice på telefon :-)

Stikk kortet ditt i en automat og vips er det i orden.
Eventuelt bruk sas chat, dette er noe de klarer å gjøre uten p henvise deg til kundeservice på telefon :-)
Automatene til SAS godtar hverken kort eller nummer oppgitt av meg. I likhet med mange andre i *A tror de ikke mitt eurobonusnummer eksisterer.

Og chatten forsvant vel for flere år siden.

Løsningen blir å stille seg i Biz-skranken for å få det fikset.

Automatene til SAS godtar hverken kort eller nummer oppgitt av meg. I likhet med mange andre i *A tror de ikke mitt eurobonusnummer eksisterer.

Og chatten forsvant vel for flere år siden.

Løsningen blir å stille seg i Biz-skranken for å få det fikset.

Chatten finnes enda, man må bare lete før man finner linken på sas sidene ;)

Trikset er å søke etter "jeg vil chatte" eller noe sånt

Noen som har en ide om når 17.75 er?

a353781b7e213c69109ab416d469247f.jpg

Status
Not open for further replies.
Back