Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Venter på sas.no....., at det er mulig å ha slike ustabile nettsider:headbang

Ok. Så jeg har en retur DUS-CPH-SVG i morgen.

Nå får jeg opp en melding i app'en min om "No valid journey found". I tillegg til at flight SK1622 i morgen 8.mars står som "arrived" i app'en min.

ringte SAS som ikke skjønner hvorfor jeg ikke får sjekket inn på forhånd nå. Men mener at jeg skal få sjekket inn på flyplassen i morgen.

Bør jeg være bekymret?

Utreisen min på fredag ble ombooket fra ordinær reiseplan. Kan det ha noe med saken å gjøre?
63461d9f4bda02cb1e2a51d4d7ac42ef.jpg

Dette skjer alltid om jeg har en mellomlanding på turen..
Flight nr 2 er departed før jeg har kommet ombord...

Dette skjer alltid om jeg har en mellomlanding på turen..
Flight nr 2 er departed før jeg har kommet ombord...

Har du meldt det inn til SAS internet support? De er veldig mottakelige for feilrapporter. Har sendt inn tre bugs og alle tre er blitt rettet etterpå.

Det har jeg ikke siden det ikke har hatt noen praktisk betydning.
Har jo boarding card og kommer ombord uansett :)

Jeg hadde forøvrig ingen grunn til bekymring. Fikk boarding pass i vanlig innsjekk to timer før avgang. Men litt irriterende at jeg måtte vente litt på å komme meg inn i loungen. Synes deg var rart at LH ikke kunne fikse boarding kort til meg på DUS.

"Denne siden er ikke tilgjengelig" - Bestille SAS bonusreise

Hei!

Noen andre som får "Denne siden er ikke tilgjengelig" når man skal bestille SAS bonusreise? Alle de andre valgene funker...

MVH

Tommy

Re: "Denne siden er ikke tilgjengelig" - Bestille SAS bonusreise

Prøv igjen etter midnatt. Systemoppdateringer hos både SAS og Widerøe i kveld og 'alt' er nede etter 17:00. Mulig de har tatt ned bonussidene litt tidligere enn det generelle salget.

Det er en haug med backoffice-systemer som byttes ut. Hvem vet - kanskje dukker det opp en haug med feilprisinger? :lol:

Det er en haug med backoffice-systemer som byttes ut. Hvem vet - kanskje dukker det opp en haug med feilprisinger? :lol:

Excellent choice - kanskje AMEX tilbudet gir full-boost

Verkar som om prissättningen inte är i form i dag. Priset på flikarna finns inte när man letar. Det såg ut så här många dagar i juni.

Jeg får samme problem på en (re)tur CHQ-SVG 27. august.
Pris i lavpriskalenderen og på fliken kr. 1495,-
Pris nede på linjene kr. 2674,-

Det er fordi de oppdateres sjeldnere. Det kreves en vanvittig mengde oppslag mot databasen for å holde en kalender oppdatert, derfor er man nødt til å gjøre visse kompromisser og du vil kunne finne avvik. Spesielt i perioder når det selges mye billetter.

Det er fordi de oppdateres sjeldnere. Det kreves en vanvittig mengde oppslag mot databasen for å holde en kalender oppdatert, derfor er man nødt til å gjøre visse kompromisser og du vil kunne finne avvik. Spesielt i perioder når det selges mye billetter.

Hvordan har Norwegian løst dette? Mener å ha lest at dems kalender er oppdatert kontinuerlig.

Hvordan har Norwegian løst dette? Mener å ha lest at dems kalender er oppdatert kontinuerlig.

Eller dere i WF? Er ikke deres matrise oppdatert for hvert søk?

Det var inte i kalendern i sig. Det var när man bläddrade dag för dag...
Det borde ju ordnas utan problem...

Status
Not open for further replies.
Back