Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ja, de har funket hele tiden, men tante Olga og grandonkel Knut skriver bare som det står i reklamen "sas.no" og da er de ute av service
Vet ikke hvor jeg skulle poste dette. Men synes sas siden er litt vanskelig å finne ting på. Hvem kontakter man (mail adresse) når man har noe å klage på etter en sas flyvning?
Linken for å takke ja til 1000 ekstra poeng i burtsdagsgave gir bare et tomt html-dokument. Tro om det betyr at det er registrert eller ikke?![]()
Hverken jeg eller kona har fått 1000p i bursdagsgave iår ;/
så tipper hele greia er fjernet.
De har jo fortsatt mailen som sendes ut og siden med gratulerer, men det er linken derifra som ikke fungerer. Det er en merkelig måte å fjerne ordningen å kun fjerne den siste websiden.så tipper hele greia er fjernet.
En betalingstransaksjon er allerede i gang. Kontakt reisebyrået, eller prøv på nytt om noen minutter. (66708)
Stikk kortet ditt i en automat og vips er det i orden.Her bestiller man en bonustur med poeng fra sin EBG-konto og man sjekker inn innlogget til sin EBG-konto, men å få status med på boardingkortet er det ikke mulig å få til.
At jeg skal skaffe meg en Eurobonuskonto og at jeg kan betale for aksess til lounge for denne turen klarer derimot SAS å fortelle meg om når jeg sjekker inn. :headbang
Automatene til SAS godtar hverken kort eller nummer oppgitt av meg. I likhet med mange andre i *A tror de ikke mitt eurobonusnummer eksisterer.Stikk kortet ditt i en automat og vips er det i orden.
Eventuelt bruk sas chat, dette er noe de klarer å gjøre uten p henvise deg til kundeservice på telefon![]()
Automatene til SAS godtar hverken kort eller nummer oppgitt av meg. I likhet med mange andre i *A tror de ikke mitt eurobonusnummer eksisterer.
Og chatten forsvant vel for flere år siden.
Løsningen blir å stille seg i Biz-skranken for å få det fikset.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.