Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

http://www.digi.no/sikkerhet/2015/05/15/flyselskap-gir-dusor-til-hackere

United Airlines utlover nå belønning til personer som oppdager sikkerhetshull og rapporterer til dem på en ansvarlig måte.

United lanserer nå et program for å avdekke sikkerhetshull og svakheter i deres løsninger. De premierer med bonuspoeng.

Tenk om SAS hadde gjort det samme, og gitt poeng for alle feil vi fant på sas.no... :-)

Er det noen flere som har problemer med å komme inn på/logge inn på sas.no i kveld?

har sett noen kommentarer ... Kapasiteten er vel fortsatt ikke all verden, og det er ekstra trøkk nå pga alle kanselleringene.

Ja, på sas.no møter jeg vedlagte feilmelding. Sas.se og sas.dk ser ut til å være litt trege, men oppe.

Attachments

• Skjermbilde 2015-05-20 kl. 20.20.49.jpg
    Skjermbilde 2015-05-20 kl. 20.20.49.jpg
    29.2 KB · Views: 966

"Websiten fungerer ikke, var det det du lurte på?"
"Nei, jeg skulle bare sjekke inn"

attachment.php

Attachments

• sas-feil.jpg
    sas-feil.jpg
    36.7 KB · Views: 1,889

Prøver å booke bonusbilletter på sas.no nå, men det er helt håpløst... Får stadig feilmeldinger... Andre med samme problem?

"Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase." gammel klassiker.

Noen ideer om hva denne feilmeldingen betyr?
"FLEXPRICER - Miles er ikke definert for enkelte prispartisjoner. (7068 - 2808)"

Ikke bare SAS som sliter med dette. Problemet ligger visst i 'Masterpricer' hos Amadeus. Gå til Avansert Søk hvis dere kommer ut for det samme på wideroe.no

Noen som sitter tett på SK/Amadeus som kan si noe om når feilen blir fikset? Klør i fingrene etter å booke billige bonusbilletter, men som vanlig når det er kampanjer er det ikke så lett å få det til i praksis...

Jeg har siden i går formiddag forsøkt å bestille bonusbilletter uten å lykkes. At det går an i 2015. :-)

Eg kom inn i ti-tida. Måtte prøve ganske mange gangar. Fekk ordna ei reise heilt til Bergen. Men billeg blir det.

Og da er det nok en gang problemer med å nå kundedatabasen... :-(

Status
Not open for further replies.
Back