Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Det er TCS som har tatt over web-sidene, men det kan være dårlig samarbeid mellom CSC og TCS som gjør at dette ikke kommer opp igjen. Det er ikke noen problemer med undersystemer, og interne systemer fungerer.

Men helldussen........
Fremdeles nede.....dette er er aaaaaltfor dårlig av SAS. Rart de ikke har en rollback hvis det er oppdatering...men nå går det på over et døgn :angry: :angry:

De er på ca 70% av kapasitet, iflg en melding jeg så i sted. Men belastningen er vedig stor .... FlySAS.com virker, men er treeeeg ...

Noen som vet hvor lang tid det er på telefon? Jeg er gull og kom rett igjennom, men har et par venner som også skal bestille og ser ut som de må ringe inn. (Pga sas credits som delbetaling kan de ikke bestille via united.com eller reisebyrå). Håper de kommer opp snart, dette begynner nok å svi for ganske mange nå.

Vi har måttet bestille alle flights for morgendagen hos Norwegian i dag... Joda - dette koster for SAS :)

Skjønner ikke problemet... Bestiller utelukkende mine reiser hos gutta i MJF ;) :p

Lurer på hvor mye ekstrainntekter Norwegian får som følge av dette.

At de ikke har backup i tilfellet noe går under, som kan skje under en oppdatering er veldig merkelig.
De burde i det minste kunne fått opp en side (om så bare med tekst og uten fancy layout) som sa at SAS.no var nede, men at billetter kan bestilles fra wf.no.

Da er SAS.no oppe og går igjen som smør her. Dog, har ikke kjørt bestillinga enda.
Men applaus til SAS som brukte ett døgn på å rette opp feilen. Det er ikke sikkert jeg ville vært like rask hvis jeg holdt på med IT-arbeid.

EDIT: Angrer på det jeg sa. Bestillinga gikk i stå. Mphfr.

Last edited:

Da må det være veldig lokalt, for ikke opp noe som helst! "#¤¤#¤%%

Sorry SAS, dette er bare ikke godt nok. At man i 2014 ikke kan få en nettside til å være stabil, skjønner jeg ikke. ( joda, alle kan ha problemer en gang i blandt, men det må da være måte på)

Last edited:

Sorry SAS, dette er bare ikke godt nok. At man i 2014 ikke kan få en nettside til å bære stabil, skjønner jeg ikke. ( joda, alle kan ha problemer en gang i blandt, men det må da være måte på)

Men de er gode på sosiale medier da :rolleyes:

Status
Not open for further replies.
Back