Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Prøvde nå men fortsatt samme feilen

Samme feil hos meg, avgang om 24 timer.

(EDIT: Jeg har oppfattet det dithen at innsjekk kan gjennomføres 36t før avreise. Kan det være at det fortsatt er 22t for enkelte billettyper eller lignende?)

Last edited:

Samme feil hos meg, avgang om 24 timer.

(EDIT: Jeg har oppfattet det dithen at innsjekk kan gjennomføres 36t før avreise. Kan det være at det fortsatt er 22t for enkelte billettyper eller lignende?)

Problemet til meg at det ikke funka i det hele tatt, prøvde bare 12 timer før avgang samme problem.
Ringte SAS kundesenter dem måtte ta det manuelt, dem hadde ikke noe svar på hvorfor det ikke funka,
dette var en avgang fra MLA til OSL.

Jeg får ikke sjekket inn online på en reise TOS-OSL-LIS i morgen (avgang kl 1015 fra TOS); dvs. det står på app'en til SAS at første leg er åpent for innsjekk, men får feilmelding om at online innsjekk ikke er mulig (og at jeg må sjekke inn på flyplassen). Samme problemet på sas.no. Har dette noe med at TAP flyr 2. segmentet?

Eller kan det ha en sammenheng med at TAP flygningen er senere på dagen? Ergo mer enn 24 t. til?

TAP er på et annet innsjekkingssystem, men jeg ser i ALTEA at den er åpen for throughcheckin... Prøv igjen nå ...

TAP er på et annet innsjekkingssystem, men jeg ser i ALTEA at den er åpen for throughcheckin... Prøv igjen nå ...

Fortsatt ikke mulig på nett, men jeg svippet innom flyplassen og en hyggelig SAS-dame (som egentlig ikke var på jobb...:)) fikset det for meg.:)

Prøver å bestille 1 voksen og 1 barn (2-11) år på sas.no. Fyller inn fødselsdato på barnet (xx.xx.2011), men får da følgende feilmelding:

"Barnet må være under 12 år på utreisedagen."

Det sies at tiden flyr når man får barn, noe jeg for så vidt er enig i, men mistenker at det er SAS som er ute på glattisen her (som vanlig).

Får sjelden logget meg på sas.no. Får bare "passordet/brukernavnet er feil", selvom alt er riktig. Tilog med byttet passord uten å få logget meg på. Får også "allerede logget inn" selvom jeg fortsatt er på logg inn siden.

Forsøkte å booke til min datter i dag, men fikk bare feilmeldinger på de vanlige nettsidene, dvs enden bare "oppstått en feil" eller mismatch mellom EB nummer og person. Ga opp til slutt, og bruke appen på Iphone. Ingen problemer der, og endte faktisk opp med ennå billigere billett enn den jeg forsøkte å få på nettet. Greit nok det, men det burde jo ikke være sånn!

Skulle sjekke passordet for mine foreldre i dag som er nye for Eurobonus, og kom over at passordet til SAS-profilen IKKE er case sensitivt! Regner med dette er en feil i systemet, og at det ikke skal være slik?

Skulle sjekke passordet for mine foreldre i dag som er nye for Eurobonus, og kom over at passordet til SAS-profilen IKKE er case sensitivt! Regner med dette er en feil i systemet, og at det ikke skal være slik?

Ugh :drunk: Det lukter at passord lagres ukryptert på en eller annen måte - vær varsom!

Opplevde det samme som BGOflyer i dag. Tok kontakt med kundeservice som bekreftet at "noe" var feil...

...for så minutter senere få dette svaret på EBB sidene....

Kommunikasjonsfeil. Vennligst prøv igjen senere

Om sas.no og alle de rare feilene

Nå er systemene til SAS nede på telefon....

Der er lige kommet en update til iOS appen, så der er nok mange der opdaterer indholdet i appen pt. SAS er jo notorisk kendt for at have kapacitetsproblemer så snart mere end 10 personer vil bruge en server samtidigt - så mon ikke lidt tålmodighed løser problemet ;)

Der er lige kommet en update til iOS appen, så der er nok mange der opdaterer indholdet i appen pt. SAS er jo notorisk kendt for at have kapacitetsproblemer så snart mere end 10 personer vil bruge en server samtidigt - så mon ikke lidt tålmodighed løser problemet ;)

Appen har problemer, men også når jeg ringer SAS så sier dem på kundeservice at de bookingsystemene er nede. Jeg vil gjerne booke om en tur... :)

Bookingen lå nede en periode, og det er klart at når 'hjertet' svikter, feiler alt rundt det også ..

Status
Not open for further replies.
Back