Prøv dette isteden . :colgate: ... www.bookSASher.com ..
Nei, bruk linken oppe til høyre, da støtter du driften av forumet!![]()
Noe rart med sas.no nå. Kommer ikke inn på siden for å få booket. Får tilgang via .com på engelsk, men virker som den norske siden er nede.
Dette kommer opp når jeg skriver www.sas.no
https://sso.scandinavian.net/SSOSite/IsLoggedIn.aspx?url=http://www.sas.no/
"Siden kan ikke vises."
Vakkert!
Jeg har selv kjøpt billetter hos konkurrenter av SAS på ren skjær trass fordi jeg har vært så oppgitt og forbannet over hjemmesidene.
Hvordan fortalte du SAS om dette? Viftet du med den andre billetten i ansiktet på mr.Gustafson slik at han fikk den trassige beskjeden? Ble han lei seg og sa han skulle forbedre seg?
Denne tråden har 605 innlegg, den er sett over 53,000 ganger. Hvis hver og en av disse 605 innleggene hadde vært epost sendt til SAS, hvis hver og et klikk med de kanskje 2-3 minuttene man bruker på å lese tråden over 53,000 ganger hadde blitt brukt til å sende en kort mail til SAS om det samme temaet. En kan jo spørre seg om ikke det hadde vært mer effektivt. Mer effektivt enn å kjøpe en billett på trass hos en konkurrent hvilket antakeligvis like virkningsfullt som å slippe en fjert på øvre tribune av Ullevaal stadion fordi du ikke liker John Arne Riise, og håpe den viser han hvor forbanna og oppgitt du er av han.
Jeg tror kanskje du misser poenget til LCH...En nettside som ikke fungerer gjør at folk kjøper tjenestene andre steds fra. LCH eksemplifiserer vel kun dette gjennom å fortelle at også han har gjort dette. Hvis SAS ikke selv klarer å se at de har en hel del å gå på i denne dimensjonen så er det jo sørgelig.
TOS, nå er du ute og kjøre. Ingen steds står det at jeg mener noe fungerer og er i sin skjønneste orden.
Denne tråden har 605 innlegg, den er sett over 53,000 ganger. Hvis hver og en av disse 605 innleggene hadde vært epost sendt til SAS....
Hvordan fortalte du SAS om dette? Viftet du med den andre billetten i ansiktet på mr.Gustafson slik at han fikk den trassige beskjeden? Ble han lei seg og sa han skulle forbedre seg?
Denne tråden har 605 innlegg, den er sett over 53,000 ganger. Hvis hver og en av disse 605 innleggene hadde vært epost sendt til SAS, hvis hver og et klikk med de kanskje 2-3 minuttene man bruker på å lese tråden over 53,000 ganger hadde blitt brukt til å sende en kort mail til SAS om det samme temaet. En kan jo spørre seg om ikke det hadde vært mer effektivt. Mer effektivt enn å kjøpe en billett på trass hos en konkurrent hvilket antakeligvis like virkningsfullt som å slippe en fjert på øvre tribune av Ullevaal stadion fordi du ikke liker John Arne Riise, og håpe den viser han hvor forbanna og oppgitt du er av han.
Nå er det mye god dag mann økseskaft ute og går.
Videre så ser du muligens av en del kommentarer her at det er flere som har gitt kommentarer til SAS. Når det 1) er vanskelig å komme i kontakt ned dem, 2) man får aldri tilbakemelding, og 3) ingenting synes å bli gjort så er det vel vanskelig å forvente noe annet enn denne drøyt 30 siders tråden. Selv har jeg vel fått beskjed om at det er inntil 8 ukers behandlingstid hos SAS CR...
Det som er festlig er at jeg har fått poeng for en annen flight på samme billett...Navnet i din billett stemmer ikke overens med navnet på din EuroBonuskonto. Vennligst fyll ut det manuelle skjemaet og send det til oss.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.