Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Får stadig tilbud om ekstra poeng og slikt om jeg melder meg inn i Eurobonus, dette både innlogget på websidene og på mail. Jeg lurer på om dette er noe de gir til alle medlemene i Eurobonus eller om det er noe kun EBG får.

Får stadig tilbud om ekstra poeng og slikt om jeg melder meg inn i Eurobonus, dette både innlogget på websidene og på mail. Jeg lurer på om dette er noe de gir til alle medlemene i Eurobonus eller om det er noe kun EBG får.

Bedre når man ringer SAS på telefon. Etter noen sekunder kommer en auto mann som ber deg trykk inn ditt Eurobonus nummer, Etter noen sekunder kommer han igjen og spør om du er medlem av Eurobonus.... :) :cool:

Prøvde å bestille billetter nå. Fikk opp denne

Attachments

• Uten navn.jpg
    Uten navn.jpg
    24.5 KB · Views: 756

Har mottat e-post med "Winter sale" fra SAS, men om jeg trykker på linken for å finne hva tilbudene er så kommer jeg bare til en lite informativ 404-side uten noen linker videre.

attachment.php

Hei! Hvordan skal man egentlig vite hva som er codeshare og hva som er wet-lease? Det kommer jo ikke frem i bookingdialogen på sas.no.

Attachments

• Skjermbilde 2013-10-04 kl. 14.20.00.png
    Skjermbilde 2013-10-04 kl. 14.20.00.png
    30.6 KB · Views: 1,161
Om sas.no og alle de rare feilene

attachment.php

Hei! Hvordan skal man egentlig vite hva som er codeshare og hva som er wet-lease? Det kommer jo ikke frem i bookingdialogen på sas.no.

Tror eneste måten er å se på flightnummeret. Codeshare er vel fra 5000 og oppover eller noe sånt. Men ikke godt å skjønne for normale mennesker. :p

Tror eneste måten er å se på flightnummeret. Codeshare er vel fra 5000 og oppover eller noe sånt. Men ikke godt å skjønne for normale mennesker. :p

Ehh - hva skulle SK3627 som flys av Lufthansa være da... :cool:

Codeshare er hovedsaklig i SK3xxx, 8xxx serien men siden numrene begynner å løpe ut, så har man fått en del utenom. Så det er ikke noen lett måte å vite akkurat dette.

Operating flight number skal vel egentlig vises i dialogen ved codeshare, tror jeg ... Ved wetlease vil det kun være SK-nummer.

Er det egentlig mulig å booke EB-reiser på nett?
Jeg får alltid denne når jeg prøver å søke på reiser:
Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase.

Operating flight number skal vel egentlig vises i dialogen ved codeshare, tror jeg ... Ved wetlease vil det kun være SK-nummer.

EU krever at operating carrier (uansett om det er kodedelt, tørr, dampet eller våt Lise) blir opplyst.

EU krever at operating carrier (uansett om det er kodedelt, tørr, dampet eller våt Lise) blir opplyst.
Eneste som mangler er hvilket LH-flightnummer det er, dersom de er pliktige til å opplyse om det.

Eneste som mangler er hvilket LH-flightnummer det er, dersom de er pliktige til å opplyse om det.

Flightnummer er man ikke pliktig å opplyse om så vidt jeg vet. Det er for at man som kunde skal kunne velge bort selskaper som man ikke ønsker å fly med, og dette er regler som kom når man innførte svartelisten.

Logger inn med nytt passord som jeg får tilsendt via epost, etterpå må man endre dette. Men når man gjør det kommer man ikke videre, den maser om å endre passordet igjen. Gir ingen error på valgt passord.

Nettsiden er jo en katastrofe.

I dag er det mye piss på Sas.no ja. Klarer ikke å endre Bonus billetter bl a.

Har også testet tilbakeringfunksjonen i dag, ringte kundeservice kl 14.27, da var det ca 14 min ventetid ble det opplyst. Jeg valgte at de skulle ringe meg opp når det blir min tur i køen. Klokken er nå 19:40 og ingen har ringt..

Ein smule oppgitt nå ja..

Haha, hadde 5 forsøk for å få betalt billetten.
Tilbakeringinga funker definitivt ikke idag nei. Etter tre timer ringte jeg tilbake selv.
Telefonsvareren sa 31 minutters ventetid, tok to min!!

Om sas.no og alle de rare feilene

Ehh - hva skulle SK3627 som flys av Lufthansa være da... :cool:

Som jeg skrev: "eller noe sånt" :rolleyes:
Poenget var at flightnummeret kan være eneste måten å se om det er code share eller ikke. ;)

Nydelig, klikker meg inn på en booking jeg har på SAS.no - hva skjer?

Attachments

• SAS.jpg
    SAS.jpg
    19.2 KB · Views: 275

Gå direkte i fengsel. Selv om du passerer Start, får du ikke 200 kroner.

Status
Not open for further replies.
Back