Det kan virke som et hackerangrep. En bekjent fikk stjålet kredittkort informasjon og basert på historien kan det høres ut som SAS-kjøpene som er årsaken.
I så fall burde jo SAS gå ut med det, slik at kundene kan følge ekstra nøye med...
Holder det ikke å vite at det er rad 5-6 ett sted mellom A og D?Ikke helt greit å vite hvordan man skal sjekke inn på SAS business...
Holder det ikke å vite at det er rad 5-6 ett sted mellom A og D?
Det kan virke som et hackerangrep. En bekjent fikk stjålet kredittkort informasjon og basert på historien kan det høres ut som SAS-kjøpene som er årsaken.
Jeg mistenker SAS for mye rart på IT-sida, men å være slepphendte med kredittkortinformasjon tviler jeg på at de er.
Kredittkortselskapene har nok bedre rutiner for å finne ut slikt enn en tilfeldig kunde. Hva er det som får dere til å anta at det er SAS-kjøpene som er problemet?
Jeg mistenker SAS for mye rart på IT-sida, men å være slepphendte med kredittkortinformasjon tviler jeg på at de er.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.