Ingen teknisk feil. Det er vel bare BA som ligger over SAS når det gjelder gebyrer.... for de uten status.Booket en T/R BGO-CPH-BHX i dag, og når jeg skal velge seter, så skal de ha 336kr av meg. Takk for den!
Tipper gullkortholderen Hickok (evt. diamant) ikke ønsker å betale gebyrer han ikke skal betaleIngen teknisk feil. Det er vel bare BA som ligger over SAS når det gjelder gebyrer.... for de uten status.
Tipper gullkortholderen Hickok (evt. diamant) ikke ønsker å betale gebyrer han ikke skal betale
Jeg skjønner ikke at SAS har en så udugelig IT avdeling. De burde sparkes alle mann....
Jeg tror de ble sparket for flere år siden. Jeg mener alt dette er outsourcet.
Jeg skjønner ikke at SAS har en så udugelig IT avdeling. De burde sparkes alle mann....
Er det flere som har problemer med å komme seg inn på SAS sine nettsider nå i morgentimene? Får vare opp "504 Gateway Timeout"
Appen virker, det samme gjør wf.no.Jepp, hele opplegget er nede. Så da tjente Norwegian noen kroner på meg i stedet.
Appen virker, det samme gjør wf.no.
Får mail med info om "1 000 000 billige reiser", men linkene virker som vanlig ikke.
Manglende kvalitetskontroll der også altså....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.