Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Prøver å få bestilt en EB billett via sas.no nå.
Får opp: "Det oppsto et problem med å nå vår kundedatabase".
Fruen får opp samme feilen på sin maskin.

Noen som kjenner til det evt har løsninger?

*Håper virkelig de lanserer nye sider i 2016. Begynner å bli MØKK lei sas.no!*

Vet ikke hvor det "stopper" for deg.
Men bonus reise med poeng lar meg i allefall komme til "siden før betalingssiden".
Google Chrome på PC

Prøver å søke på bonusbilletter fra KRS til sydlige strøk på sensommeren neste år. I flere dager har jeg bare fått feilmeldingen "Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase" uansett hva jeg søker på. Fra OSL går det fint. Er dette vanlig?

Det kommer ny sas.no i 2016. Første halvdel, såvidt jeg har forstått. :up:

Når man klikker rundt på siten virker det som om alt mulig kan skje, man skifter språk. blir plutselig logget ut og de har visst til og med en tidsmaskin der. Denne slo akkurat til og dette kom opp på tilbudssiden:
houston.jpg

Når man klikker rundt på siten virker det som om alt mulig kan skje, man skifter språk. blir plutselig logget ut og de har visst til og med en tidsmaskin der. Denne slo akkurat til og dette kom opp på tilbudssiden:
houston.jpg

Jippi, da kommer den tilbake, skal si julen kom tidlig iår:lol::lol::lol:

3 nye feil:
-Hver gang jeg har gått inn på en booking spretter det opp en meny med "Legg inn obligatorisk passasjerinformasjon" til tross for at jeg har lagt det inn allerede.
-Og når jeg klikker "OK" på menyen forsvinner den bare.

-Og når jeg ser på bookingene mine idag får jeg opp at jeg ikke skal ha noen bookinger i det hele tatt til tross for at det skal ligge 6 bookinger der, men jeg kan se poengene og det er ingen feilmelding om at man ikke kan kontakte en database.

Jeg har lagt merke til at jeg har fått beskjed om å legge inn obligatorisk passasjerinformasjon for reise til Russland på fire forskjellige bookinger til Shanghai. SAS.no stryker med andre ord i geografi...

Jeg har lagt merke til at jeg har fått beskjed om å legge inn obligatorisk passasjerinformasjon for reise til Russland på fire forskjellige bookinger til Shanghai. SAS.no stryker med andre ord i geografi...

Akkurat der har de faktisk rett. Dette er på grunn av at Russland krever dette av alle som skal fly over Russland.

Ny EB kampanje og igjen problemer med www.sas.no

Ukorrekt som jeg er, så kommer jeg til å gi de min tilbakemelding. Selv om jeg forstår mange mener man skal syns synd på de....

Attachments

• SAS.JPG
    SAS.JPG
    11.6 KB · Views: 445

Og nå er det plent umulig å få med kort og kortstatus på boardingkort om man sjekker in online, ikke bare på bonusreiser som har hatt det problemet lenge, men nå på alle reiser. Regner emd at automatene også svikter som vanlig så det er vel å gå rett i business-skranken på OSL.

Send meg en pm så skal jeg legge det inn for deg.
Takk, Var innlogget til Eurobonuskontoen da jeg kjøpte billetten og da jeg sjekket inn og eurobonusnummeret ligger også inne på reservasjonen når ejg ser den på websiten så alt er i orden der, men det er på boardingkortet det mangler. :cry:

Takk, Var innlogget til Eurobonuskontoen da jeg kjøpte billetten og da jeg sjekket inn og eurobonusnummeret ligger også inne på reservasjonen når ejg ser den på websiten så alt er i orden der, men det er på boardingkortet det mangler. :cry:

Tror de har sluttet med det. Fungerte for meg sist, selv om jeg ikke så det på kortet(mobil).

Tror de har sluttet med det. Fungerte for meg sist, selv om jeg ikke så det på kortet(mobil).

Joda, prøvde automaten på OSL og fikk SK-G med på boardingkortet uten å legge inn kontoen på ny. Da jeg skulle inn gjennom automaten til loungen feilet det imidlertid og jeg måtte opp med kortet. Der var det altså enda en feil.

FLEXPRICER - Miles er ikke definert for enkelte prispartisjoner. (7068 - 2808)

Får denne da jeg prøver å dummybooke en t/r Shanghai i Business. Velger to avganger, det jobbes lenge og så kommer denne.

Attachments

• Skjermbilde 2015-12-10 kl. 21.31.31.jpg
    Skjermbilde 2015-12-10 kl. 21.31.31.jpg
    173.9 KB · Views: 229
Status
Not open for further replies.
Back