Det er jo helt utrolig at man i 2015 ikke skal kunne få opp nettsida til et flyselskap! Ikke funker appen heller. Kanskje de skulle la noen ungdommer få prøve seg på å lage et nettsted, det ville fungere bedre tror jeg...
Flere som sliter med å booke EB billetter? Den hopper til tilfeldig valgt dato når man trykker søk, og når man trykker på fanene så ender man opp med å havne på forsiden igjen med melding om at " Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase. "
Ja. Klarte det etterhvert.
Bare la søkemotoren søke etter de datoene den hopper automatisk til - så må du "peke" deg bortover til dine datoer på neste steg i bookingprosessen... Det var den eneste måten jeg klarte det på. Bestilte for 10 min. siden.
Vet ikke om jeg skal le eller grine. Går inn på SAS sine pressesider for å se om de har sluppet noe nytt om langdistanselinjene enda (venter i spenning).
http://www.sasgroup.net/en/category/newsroom/press-releases/
Der ser jeg at de i går hadde en pressemelding med følgende intro:
"Mattias Forsberg joins SAS Group Management
SAS is expanding its Group Management – Mattias Forsberg to take up position as new Executive Vice President and CIO responsible for IT and digital innovation.Read more"
Altså ny IT-direktør på høyeste nivå for å fikse ting og tang, er også lagt ut på Twitter, men hva skjer når man trykker på linken for å lese mer...
404 siden eksisterer ikke! Er det faen meg mulig!!!! (sorry for ordbruken...)
http://www.sasgroup.net/en/mattias-forsberg-joins-sas-group-management/
Dagen i dag er i alle fall ikke den rette for å booke billetter med SAS. Den vanlige "det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase" dukker opp hver gang beg søker etter billetter. Blir sendt til forsiden hver gang. Kjenner at tålmodigheten med sidene til SAS er i ferd med å forsvinne.
Forrige gang dette var et problem, så booket jeg 3 turer med Norwegian i ren forbannelse, selv om de var dyrere enn det SAS skulle ha. Skal prøve å besinne meg denne gangen..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.