SeatBelt
ScanFlyer Gold
Re: Om navn på billett og/eller pass (hovedtråd)
Ok, rett på sak, har ikke tid til å lese gjennom hele denne tråden.
Jeg presterte nettopp å bestille en langtur med flere legs for fem personer, totalsum på 30 000. Én av de reisende heter Anette, men jeg klarte å skrive Anettte med tre t-er (pga. en PC som hengte seg litt opp). Det er Portugal, altså innenfor Schengen, men jeg frykter nå at dette går i vasken. Vil Expedia endre? Neppe. Laveste pris = verste restriksjoner. Ta sjansen på at det går bra?

Ok, rett på sak, har ikke tid til å lese gjennom hele denne tråden.
Jeg presterte nettopp å bestille en langtur med flere legs for fem personer, totalsum på 30 000. Én av de reisende heter Anette, men jeg klarte å skrive Anettte med tre t-er (pga. en PC som hengte seg litt opp). Det er Portugal, altså innenfor Schengen, men jeg frykter nå at dette går i vasken. Vil Expedia endre? Neppe. Laveste pris = verste restriksjoner. Ta sjansen på at det går bra?

ld
ld Jeg angrer bittert på at jeg ikke bestilte flybillettene selv, da hadde aldri dette vært et problem, men nå er det sånn.
 Jeg angrer bittert på at jeg ikke bestilte flybillettene selv, da hadde aldri dette vært et problem, men nå er det sånn.