Du får ikke tilsendt nytt kort før ditt nåværende går ut, ikke er det behov for det heller
Okei, så da trenger jeg ikke å sende email til dem enda. Hvis jeg har skjønt deg korrekt?![]()
Mitt kort går ut i 10-14, men jeg fikk nytt kort til 10-15 når jeg kvalifiserte til ny periode for 3-4 uker siden...
Du har jo et kort som funker helt fint, og går ikke ut før i mai.. Hva skal du med et nytt nå?
EBG-status er ikke som et valgløfte pre og post et valg.Ha ett kort som varer ut 05-15. Så hvis SAS ombestemmer seg så jeg hverftall har ett kort..
Verdensdeler? Hvis du som meg har et eurobonusnummer som ikke engang SAS tror eksisterer, og i alle fall ikke med gullstatus, så må kortet fremvises flere ganger for hver eneste reise.Hvorfor trenger jeg det? Ikke alle verdensdeler aksepterer det digitale, og krever (fortsatt) fremvisning av fysisk gullkort.![]()
Gullkortet mitt går ut 06-15, ikke mottatt noe nytt enda. Bør jeg etterlyse det? Tar vel litt tid å få det tilsendt også...
Mitt også, og jeg trenger det før 14 august. Kunne de ikke bare sendt det tidligere?!
Fikk svar fra gullmailen at kort sendes ut i begynnelsen av måneden kortet utløper. Hvorfor de venter så lenge når man har kvalifisert vet jeg ikke...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.