Nytt Gullkort fra sas?

KLM 1200

EuroBonus Gold
Hei, har nå fått min 35flight med SAS som betyr nytt gullkort for meg. Det kortet jeg har nå går ut 05-14 (ebg). Skal jeg ta kontakt med SAS nå og få nytt gullkort nå eller skal jeg vente helt til 05-14 for å ta kontakt med dem for nytt kort? :lol:
Takker for alle svar :colgate:

Du får ikke tilsendt nytt kort før ditt nåværende går ut, ikke er det behov for det heller

Du trenger ikke å purre på dem før mai nærmer seg slutten. Mitt nåværende kort går ut 12-13 og jeg fikk nytt amex gull på onsdag.

Mitt kort går ut i 10-14, men jeg fikk nytt kort til 10-15 når jeg kvalifiserte til ny periode for 3-4 uker siden...

Mitt kort går ut i 10-14, men jeg fikk nytt kort til 10-15 når jeg kvalifiserte til ny periode for 3-4 uker siden...

Fikk du nytt kort med 50 eller 35 flights?

Du har jo et kort som funker helt fint, og går ikke ut før i mai.. Hva skal du med et nytt nå?

Ha ett kort som varer ut 05-15. Så hvis SAS ombestemmer seg så jeg hverftall har ett kort..

Bumper denne opp.

Nå renew'et jeg gullet og har siden 1. april ventet på at et fysisk gullkort skal dumpe ned i postkassen. Dette har ikke skjedd, selv om jeg har ønsket det. Er det vanlig med mer enn 2 måneders venting?

Hvorfor trenger jeg det? Ikke alle verdensdeler aksepterer det digitale, og krever (fortsatt) fremvisning av fysisk gullkort. :)

Det kommer omtrent når det forrige går ut. Kanskje litt før, kanskje litt etter.

Hvorfor trenger jeg det? Ikke alle verdensdeler aksepterer det digitale, og krever (fortsatt) fremvisning av fysisk gullkort. :)
Verdensdeler? Hvis du som meg har et eurobonusnummer som ikke engang SAS tror eksisterer, og i alle fall ikke med gullstatus, så må kortet fremvises flere ganger for hver eneste reise.

Opplever det samme. Fornyet gullstatus i februar og har ennå ikke fått nytt kombinert Diners/Ebg. Kortet utløper i dag, så håper det ikke er lenge til...

Gullkortet mitt går ut 06-15, ikke mottatt noe nytt enda. Bør jeg etterlyse det? Tar vel litt tid å få det tilsendt også...

Jeg fikk svar fra gullmailen at jeg må kontakte Diners. Diners har ila to dager ikke svart på mail og jeg har nå ikke lenger gyldig dinerskort eller fysisk gullkort. Kortet gikk ut 0515 (ebg-status fornyet i februar).
Håper nytt kort ligger i postkassen senere i dag.

Fikk svar fra gullmailen at kort sendes ut i begynnelsen av måneden kortet utløper. Hvorfor de venter så lenge når man har kvalifisert vet jeg ikke...

Fikk mitt nye i posten i dag (min periode er april-mars, kort utløper juni). Står at den ble trykket 21. mai - må ha vært langt vekke ettersom det alt er 8. juni [emoji13]

Ellers står det at man får 25 ekstra poeng ved å fly SAS-metall. Morsom skrivefeil [emoji6]

Back