Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vikinger har ikke fått noe bedre ettermæle med tiden, og guder er vel heller ikke noe man skal lefle for mye med i et internasjonalt marked.
Logo kan jo være et gammelt motiv som dette:
https://mythus.fandom.com/wiki/Triquetra?file=Triquetra.png
Mange gode ideer til halepynt i vikinghistorien: https://www.kickstarter.com/projects/claudiagallery/norse-godesses-miniatures
Norse Atlantic Airways CEO Bjørn Tore Larsen brushed off comparisons to Norwegian Air and is confident the U.S. will approve the new airline in time for its planned transatlantic launch later this year or in the first quarter of next year.
Og VG leker med ord
Norse Atlantic Airways debuterte mandag på vekstbørsen Euronext Growth i Oslo. De hadde med seg et skilt. Mon tro om dette kan være et hint om logo evt skrifttype som vil være en del av livery?
Det ser veldig ´klassisk`ut. Nesten i grensen til retro flylogo.
Gründer og toppsjef Bjørn Tore Larsen i Norse Atlantic – som i dag er største eier med 13 prosent av selskapet – avviser at en fusjon er aktuelt.
– Jeg tror det er viktig å være best på noe. Jeg tror Norse Atlantic er best tjent med å bruke alle kreftene på å ta gullmedalje på langdistanse og lavpris. Jeg tror ikke det vil være i vår interesse å fusjonere med Norwegian, eller andre.
Norwegian fløy LH i 7-ish år, og alle prisene de vant var vel fortjent. Så kom en verdensomfattende pandemi som stoppet alle selskap. Long Haul må ikke være dyrt, takk og prisI klassen "langdistanse, lavpris" har det jo tradisjonelt ikke vært så veldig vanskelig å ta gullmedalje. De aller fleste bryter jo undervegs, og når aldri mål. Med mindre prisen deles ut som første til skifteretten og ikke første til lønnsom drift.
Man har vel enda til gode å se en LH LCC aktør som faktisk lykkes.....Norwegian fløy LH i 7-ish år, og alle prisene de vant var vel fortjent. Så kom en verdensomfattende pandemi som stoppet alle selskap. Long Haul må ikke være dyrt, takk og pris![]()
Sent fra min LE2123 via Tapatalk
Du mener bortsett fra Norwegian?Man har vel enda til gode å se en LH LCC aktør som faktisk lykkes.....
Du mener bortsett fra Norwegian?
Sent fra min LE2123 via Tapatalk
Selskapet som har gjort den største flybestillingen i Europa gjennom tidene, har levert rekordoverskudd (vi snakker en milliard i kvartalet!) og som, i likhet med samtlige flyselskap på planeten, fikk problemer av Corona?Mener du den Norwegian som måtte legge ned sin langdistanse-satsing, søke konkursbeskyttelse i 2 land, og som igjen endte med å så vidt overleve? Det høres ikke ut som det gav så mye gevinst til aksjonærene.......
Selskapet som har gjort den største flybestillingen i Europa gjennom tidene, har levert rekordoverskudd (vi snakker en milliard i kvartalet!) og som, i likhet med samtlige flyselskap på planeten, fikk problemer av Corona?
Sent fra min LE2123 via Tapatalk
Nå telles ikke ett selskaps suksess i hvor mange fly de bestiller, ikke har jeg sett noe i kvartalrapportene om overskudd i LH-satsingen heller, men kanskje du sitter på andre tall enn meg? Vi får vel bare enes om å være uenige![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.