Vikinger har ikke fått noe bedre ettermæle med tiden, og guder er vel heller ikke noe man skal lefle for mye med i et internasjonalt marked.
Logo kan jo være et gammelt motiv som dette:
https://mythus.fandom.com/wiki/Triquetra?file=Triquetra.png
Mange gode ideer til halepynt i vikinghistorien: https://www.kickstarter.com/projects/claudiagallery/norse-godesses-miniatures
Norse Atlantic Airways CEO Bjørn Tore Larsen brushed off comparisons to Norwegian Air and is confident the U.S. will approve the new airline in time for its planned transatlantic launch later this year or in the first quarter of next year.
Og VG leker med ord
Norse Atlantic Airways debuterte mandag på vekstbørsen Euronext Growth i Oslo. De hadde med seg et skilt. Mon tro om dette kan være et hint om logo evt skrifttype som vil være en del av livery?
Det ser veldig ´klassisk`ut. Nesten i grensen til retro flylogo.
Gründer og toppsjef Bjørn Tore Larsen i Norse Atlantic – som i dag er største eier med 13 prosent av selskapet – avviser at en fusjon er aktuelt.
– Jeg tror det er viktig å være best på noe. Jeg tror Norse Atlantic er best tjent med å bruke alle kreftene på å ta gullmedalje på langdistanse og lavpris. Jeg tror ikke det vil være i vår interesse å fusjonere med Norwegian, eller andre.
Norwegian fløy LH i 7-ish år, og alle prisene de vant var vel fortjent. Så kom en verdensomfattende pandemi som stoppet alle selskap. Long Haul må ikke være dyrt, takk og prisI klassen "langdistanse, lavpris" har det jo tradisjonelt ikke vært så veldig vanskelig å ta gullmedalje. De aller fleste bryter jo undervegs, og når aldri mål. Med mindre prisen deles ut som første til skifteretten og ikke første til lønnsom drift.
Man har vel enda til gode å se en LH LCC aktør som faktisk lykkes.....Norwegian fløy LH i 7-ish år, og alle prisene de vant var vel fortjent. Så kom en verdensomfattende pandemi som stoppet alle selskap. Long Haul må ikke være dyrt, takk og pris![]()
Sent fra min LE2123 via Tapatalk
Du mener bortsett fra Norwegian?Man har vel enda til gode å se en LH LCC aktør som faktisk lykkes.....
Du mener bortsett fra Norwegian?
Selskapet som har gjort den største flybestillingen i Europa gjennom tidene, har levert rekordoverskudd (vi snakker en milliard i kvartalet!) og som, i likhet med samtlige flyselskap på planeten, fikk problemer av Corona?Mener du den Norwegian som måtte legge ned sin langdistanse-satsing, søke konkursbeskyttelse i 2 land, og som igjen endte med å så vidt overleve? Det høres ikke ut som det gav så mye gevinst til aksjonærene.......
Selskapet som har gjort den største flybestillingen i Europa gjennom tidene, har levert rekordoverskudd (vi snakker en milliard i kvartalet!) og som, i likhet med samtlige flyselskap på planeten, fikk problemer av Corona?
Nå telles ikke ett selskaps suksess i hvor mange fly de bestiller, ikke har jeg sett noe i kvartalrapportene om overskudd i LH-satsingen heller, men kanskje du sitter på andre tall enn meg? Vi får vel bare enes om å være uenige![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.