Cute. Endrer ikke faktum. Norwegian er en enorm suksess, og er ikke reddet av staten ca hvert femte år heller [emoji6]
Men nå handler dette om Norse. Som naturligvis vil gjøre det bra straks flyvninger over dammen tiltar igjen.
Sent fra min LE2123 via Tapatalk
Cute. Endrer ikke faktum. Norwegian er en enorm suksess, og er ikke reddet av staten ca hvert femte år heller [emoji6]
Men nå handler dette om Norse. Som naturligvis vil gjøre det bra straks flyvninger over dammen tiltar igjen.
Sent fra min LE2123 via Tapatalk
Cute. Endrer ikke faktum. Norwegian er en enorm suksess, og er ikke reddet av staten ca hvert femte år heller [emoji6]
Eneste forskjell er at hos SAS har de nordiske landene vært blant aksjonærene.
SAS har aldri vært nordisk, kun skandinavisk. Og det er mange år siden den norske staten solgte sin eierandel.
Kanskje hente inspirasjon fra langbåt og vikingmotiv, hvis ikke det blir for gammeldags....
Espen
De kan selvfølgelig putte den røde nesa bakerst.
Cirka som de har det her
https://forums.x-plane.org/screensh...7721.PNG.c9f8162a417f03b1d3d4cfcf0c7ec729.PNG
Tar de ikke bare en svart tusj strek over DY logoen og skriver Norse under?? Billig hvertfall :up:
Liker godt bruken av Norsk «langdistanse, lavpris» det hjelper paa aa finne ut en definisjon av hva / hvilke selskaper som har befunnet seg / befinner seg i klassenI klassen "langdistanse, lavpris" har det jo tradisjonelt ikke vært så veldig vanskelig å ta gullmedalje. De aller fleste bryter jo undervegs, og når aldri mål. Med mindre prisen deles ut som første til skifteretten og ikke første til lønnsom drift.
Man har vel enda til gode å se en LH LCC aktør som faktisk lykkes.....
WestJet er et selskap som burde hoere hjemme i «LH LCC» de startet med 737 Transatlantisk og fortsatte med 767-300ER og har naa en 787 Flaate. WestJet har hele tiden vaert en LCC i Kanada - og paa de fleste kriterier veldig like Norwegian - baade paa Short Haul (innen Kanada og til / fra USA) og Long Haul. Men WestJet starter ikke med N ei heller er det drevet en fyr med navn Kjos.
Håper Norse Atlantic Airways begynner å fly til KFLL direkte fra Gardemoen og tilbake, , da blir jeg god kunde.![]()
Ser ut som Norse har reservert ACREG's
Dokument:
LN-NOB, LN-NOC, LN-NOE, LN-NOF, LN-NOG, LN-NOH, LN-NOI, LN-NOJ - reservasjon av registreringsmerker
Kilde https://einnsyn.no/saksmappe?id=htt...k4/Journalpost--981105516--2021--42--56--2021
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.