Nye tider CPH-SHA

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
fra 08MAY blir det bedre rutetider til Shanghai:

Departure CPH SK997 18:30
Arrival PVG 10:50
Departure PVG SK998 13:40
Arrival CPH 18:40

F.... hade jag vetat detta hade jag aakt hem ifraan PVG.. Men nu aer det foersent. Bra aer det dock att dom kan anpassa sig efter efterfraagan.

Originally posted by tripple-seven
Endelig en ankomsttid hvor man slipper å vente to timer før flytoget til byen går - som forresten kjører i 430km/t!! DET kan vel kalles flytog med rette forstand.

Legger ved et bilde fra terminalen en tidlig tirsdagsmorgen

Flytog med denne hastighed !!!!! har du nogen detaljer på det ??

Hilsen
Ole

Verdens første operasjonelle Maglev tog (Magnetic Levitation) http://www.shairport.com/en/airline02_d.jsp :spin:

Absolutt en forandring til det bedre..var i SHA en tur før jul, med avgang fra CPH tidlig på ettermiddagen ble det å bruke en fridag for å komme tidsnok til CPH. Nå blir det istedet fullt mulig å dra rett fra jobb om ettermiddagen til CPH og videre til SHA.

Også greitt å lande der senere på formiddagen, vi landa i 6-halv syvtiden om morgenen og det var litt i tidligste laget å ankomme synes jeg.

Tar med et bilde jeg tok i SHA jeg også:

Attachments

• sk340sha.JPG
    sk340sha.JPG
    33.7 KB · Views: 17
Fick precis ett mail om att min hemresa från Las Vegas via IAD/CPH har blivit ändrad.
Förmodligen pga detta.
Någon som har en översikt över vilka andra rutter som ändras pga detta?

Per

Nå koster det jo bare en drøy norsk hundrelapp å ta taxi inn til Shanghai fra flyplassen da. Betalte ca 150 Yuan, som er i overkant av 100 norske. Taxi er billig i Kina.

Komfortnivået i de kinesiskproduserte Santana`ene er begrenset ja. Mange hoteller tilbyr forøvrig "limousinservice" til en overkommelig pris i noe bedre biler.

Men det kunne vært gøy å prøve dette toget ved et evt. senere besøk til Shanghai.

Også Crew'et har nok satt pris på disse ruteendringene vil jeg tro.
Slingene ble vel litt bedre nå.

/G

Back