Bacardi
Lurker
Godt poeng. Det er vel et velkjent faktum at norske reisende finner det merkelig at de skal fylle opp IC utenlands når de selv kunne fyllt opp maskinene fra sin domestice IC-hub, dette kan jo bli ære være med mitt tidligere scenario. Likevel lurer jeg på om det er noe som et samlet LH/SAS tjener mer på kontra å sende de sørover.
For å snu problemstillingen. Hvis SK har fulle fly til alle sine IC-destinasjoner:
1. Hvorfor har de ikke leaset inn fly for å tilby flere billetter (som åpenbart trengs)?
2. Tror du LH vil utvide kapasiteten der det trengs i scandinavia sett IC-flygningene er fullbooket, eller fortsette dagens ordning?
For å snu problemstillingen. Hvis SK har fulle fly til alle sine IC-destinasjoner:
1. Hvorfor har de ikke leaset inn fly for å tilby flere billetter (som åpenbart trengs)?
2. Tror du LH vil utvide kapasiteten der det trengs i scandinavia sett IC-flygningene er fullbooket, eller fortsette dagens ordning?