Ny SAS-livery 2019

Det er veldig mange likheter mellom A340 og A330, er jo i bunn og grunn basert på samme flykropp.

Og at de aldri greier å skrive rett antall eller info om deres flåte...
Den ene måneden er det feil, neste måned rett, og måneden etter er det tilbake til gammel/feil info.
Hadde det ikke vært så enkelt som å hørt etter med flåteavdelingen, Hei er denne infoen korrekt?

Og at de aldri greier å skrive rett antall eller info om deres flåte...
Den ene måneden er det feil, neste måned rett, og måneden etter er det tilbake til gammel/feil info.
Hadde det ikke vært så enkelt som å hørt etter med flåteavdelingen, Hei er denne infoen korrekt?

Irriterer mig også altid at Singapore er markeret som codeshare destination på rutekortet.. et joint venture må da rangere højere end det.

Første A320neo i nye farger.....i dette lyset og denne vinkelen. Faen så lekkert

Digger at de, og ikke bare A350 fikk "masken"

3b56d15d3d70956699d7e6ae3b712d7d.jpg

Last edited:
Denne ble heftig!!! SAS logoen kommer jo meget godt frem. Kommer fantomet-brillene også på andre maskiner enn de fra Airbus?

For de som lurer på hvordan det vil se ut på andre SAS maskiner, oktobers utgave av SAS Traveller har hele flåten i det nye livery.

Da må jeg ut å fly i oktober?
Eller er det noe annet sted jeg kan få tak i papir utgaven?

Da må jeg ut å fly i oktober?
Eller er det noe annet sted jeg kan få tak i papir utgaven?

Tipper det gjelder den oversikten som er i hvert nummer? At de fra og med oktoberutgaven har endret den til de nye fargene?

Noget kødden vinkel og ikke minst lys, men som med mye annet design man ikke liker helt med det første ser dette ut til å bli ganske så sprekanes!

Første A320neo i nye farger.....i dette lyset og denne vinkelen. Faen så lekkert

Digger at de, og ikke bare A350 fikk "masken"

3b56d15d3d70956699d7e6ae3b712d7d.jpg

Ja, den er veldig stilig :)

Men når kommer et bilde av SAS A350 i dagslys?
Hva skjer med A350 nå? Setter de inn seter eller skal de begynne å testfly snart?

Synes designet har blitt veldig bra. Men «Masken» på andre fly enn A350? Nei takk. Får assosiasjoner til Volvo 240 Classic, Lada og andre utdaterte bilmodeller som produsentene «frisket opp» med moderne svarte detaljer... Ikke lekkert.
28ee79dba7da48acb02e0d52f8b77684.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Maskinene som er malt i Star Alliance design skla vel også endres litt...den blå SAS firkanten skal vel enten bli til kun SAS i blått eller grått.

Back