Fargen på skroget er ikke hvit, men en lysere og freshere grånyanse enn på det "gamle" liveryet (ref. pressemeldingen fra SAS om det nye liveryet). På bilder tatt i mørket, med mørk bakgrunn ser den hvitere ut enn på bilder tatt i dagslys med lysere bakgrunn, da kommer gråfargen bedre frem.Hvorfor ser den så matt ut?
Skroget er ikke "hvitt" lenger, de har satt noe grå farge på det (mørkere en før).
Men flyet er veldig pent!!!!!
(så ikke misforstå meg).
Hadde totalresultatet blitt bedre eller verre om den store SAS-logoen foran hadde vært blå? Ikke det at det betyr så mye, men likevel....
Espen
Hadde sett glorete ut, spør du meg.
Hadde sett glorete ut, spør du meg.
Hadde totalresultatet blitt bedre eller verre om den store SAS-logoen foran hadde vært blå? Ikke det at det betyr så mye, men likevel....
Espen
Fargen på skroget er ikke hvit, men en lysere og freshere grånyanse enn på det "gamle" liveryet (ref. pressemeldingen fra SAS om det nye liveryet). På bilder tatt i mørket, med mørk bakgrunn ser den hvitere ut enn på bilder tatt i dagslys med lysere bakgrunn, da kommer gråfargen bedre frem.
Det er tydeligvis for tiden "in" med haledekor som går ned under kroppen (ref. bl.a. LH, EI, SU, NZ, QF, m.fl.). Jeg synes SAS burde ha vært litt mer originale og funnet på noe bedre (etter min smak).
Når det gjelder masken rundt cockpit-vinduene, var vel AC først ute med den (?), så dette er også noe de har funnet hos andre.
Ikke helt de store forbedringene, synes jeg.
Bandit masken runt cockpit är standard på Airbus A350.
Eftersom Qatar Airways var först i världen med att operera A350 var de först med bandit masken.
Bandit masken runt cockpit är standard på Airbus A350.
Eftersom Qatar Airways var först i världen med att operera A350 var de först med bandit masken.
Det er tydeligvis for tiden "in" med haledekor som går ned under kroppen (ref. bl.a. LH, EI, SU, NZ, QF, m.fl.). Jeg synes SAS burde ha vært litt mer originale og funnet på noe bedre (etter min smak).
Når det gjelder masken rundt cockpit-vinduene, var vel AC først ute med den (?), så dette er også noe de har funnet hos andre.
Ikke helt de store forbedringene, synes jeg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.