Fint at de kommer, men hvorfor kan de ikke bare vente til alt er klart før de lager hjemmesider og maser om stadige utsettelser?? Det fremstår jo utrolig useriøst.
Det eneste stedet jeg har sett noe mas er her...
Jeg synes det har vært rimelig seriøse, bl.a. har de jo latt være å selge billetter til usikre flygninger.
De ser mere seriøs ut enn på lenge. Nå kan du velge språk på sidene også.
Jeg synes det har vært rimelig seriøse, bl.a. har de jo latt være å selge billetter til usikre flygninger.
Om du ikke har noe mer konstruktivt å tilføye er det kansje like greitt å ligge unna tastene? Så langt jeg har fått med meg har du en fenomenalt lav prosent poster med faktisk nyttig bidrag og en urimelig høy andel med bare "meg og" eller fjas.
-A
Litt på siden. Blir United uten B747 i fremtiden?
Med norsk oversettelse også....
De skal ha 8128 NOK T/R Krabi i lavsesong (10237NOK i høy), ikke gal pris det, men er det AVOD eller bare PTV på flyet/flyene?
Håper Kair har gjort noe med den saken da. Selv om det er dyrt å skifte ut stoler og legge inn AVOD eller PTV. De kan jo gjøre som MartinAir, pluss flere, å levere ut personlige medie-enheter med forskjellige filmer, serier og muikk på. Det er noe billigere.
De maa ha gjort noen modifikasjoner. Kan ikke tenke meg at de har tenkt til aa beholde United First Suitene og det voldsomt antall med business seter UA har paa disse flyene. I tillegg er det jo 88 seter med Economy Plus. Det blir nok litt for mye benplass med 36"...
Her er sete set-upen til UA
First Class: 14 Flat bed seter
Business Class: 73 seter
Economy Plus Class: 88 seter
Economy Class: 172 seter
Saa ikke akkurat syden konfig
De har ikke bestilt et eneste nytt fly paa godt over 10 aar, saa det er vel vanskelig aa si hva som skjer i toppetasjen paa hovedkontoret i Chicago.
Ser for meg at det er 20-30 sjimpanser som springer rundt i executive suitene der i gaarden
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.