Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Agentene har ikke akkurat gjort noen god promoteringsjobb for Krabi Airline i Norge. Kan ikke være mange i Norge som vet at de skal starte i November.

Re: Krabi Airline igjen...

Jeg tror også de kommer, men de har nok vært alt for optimistiske mht AOC .
Sikre kilder LN-MOW ??? Skal du flytte til Thailand ??

Jeg tror vi snakker "sikre" som en viss kjent herremann i Irak ville sagt det..

De kommer !
Mest sannsynlig blir det nå med en EX-United 747-400, og salget starter online i begynnelsen av August

United parkerer seks 744'er over sommeren. Det er ikke kjent hvilket individ det blir ennå, men det skal være en av de nyeste. I tillegg har de opsjon på to til.

Nja, tror ikke det er flere igjen fra 'forrige runde' .. de siste to forsvant vel fra VCV omtrent samtidig med at jeg var der ... rundt to år siden ...

For å avspore litt når det først snakkes om B744, noen som vet hvor det ble av Oasis Hong Kong sine ex SQ maskiner?

Trodde en gikk for air India og at to var parkert i ørkenen i Victorville?

stakkars alle bestemødrene i united.....

Om du ikke har noe mer konstruktivt å tilføye er det kansje like greitt å ligge unna tastene? Så langt jeg har fått med meg har du en fenomenalt lav prosent poster med faktisk nyttig bidrag og en urimelig høy andel med bare "meg og" eller fjas.

-A

Fint at de kommer, men hvorfor kan de ikke bare vente til alt er klart før de lager hjemmesider og maser om stadige utsettelser?? Det fremstår jo utrolig useriøst.

Status
Not open for further replies.
Back