Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

AirlinerWorld er normalt en seriøs kilde og det virker jo faktisk som om dette kommer til å skje til høsten. !!
Potensialet ligger ihvertfall der med en direkterute fra OSL, så reiseglade som nordmenn nå er blitt :cool:
Nå gjelder det bare at noen av de større(og seriøse) flyselskapene også skjønner at det også er mulig å fly long-haul fra OSL ikke bare fra CPH og ARN.

mener å ha hørt at de store selskapene bakker unna Osl pga høy landingsavgift??

Siste nå er at investorene har trukket seg, og nye investorer må først på plass. Ruta er dermed lagt på is inntil videre. Så får vi se hvordan denne føljetongen utvikler seg ...

Har du noen kilde til dette?

Hvordan blir det med pax, hvis de skal begynne å fly 1. november? Ingen vil selge et produkt som de ikke er sikker på å kunne levere! Det ville vært positivt for OSL som flyplass å få mere interkontinental trafikk.

Krabi Airlines' og deres Oslo-rute er en SVÆR hvit elefant...

Helside annonse i aftenposten i dag med K-air. Ny rute starter 1.11.2008!

"Non stop til Thailand med rutefly"

Re: Krabi Airline igjen...

I dagens Aftenposten har Krabi Airline en helsides annonse for sin nye rute med oppstart 1. november 2008.

Har tatt bilde av den på telefonen, men kabelen ligger på jobben. Kan sende den på MMS til noen om de har lyst til å laste den opp på scanair.

Re: Krabi Airline igjen...

Satte nesten frokosten i halsen når jeg så helsiden... Syntes det er virkelig gøy at det ser ut som en realitet nå!! Mye tvilere her på forumet til dette selskapet. Dette må prøves!! Bra at Wikstrøm er med også, desidert de proffeste på Asia.:D

"Norsk" hjemmeside også gitt... www.krabi-airline.no

Og fortsatt er det ikke blitt identifisert hvilke idnivider som skal inn for å fly for selskapet.....

Må si jeg fortsatt er litt skeptisk, men jeg håper at de kommer! Om Krabi gjør suksess, vil det være den sikreste billetten til en større aktør på ruten til Osl!

Mulig det er litt tidlig på morgenen for meg men - Må man ha en natt i Bangkok på returen? (ref tabellen på hjemmesiden)
Ser ut som det ikke går noe Bangkok-Oslo fly på samme dag som Krabi-Bangkok. Bangkok er en grei by, men ikke på en "kort" ferie på Krabi.

Kjører de flate priser fra plass en til siste?

Ca 10.300 for en tur i mars. Ikke akkurat noe billigselskap.

Og når de (eller reiseselskapene) spanderer helsides annonser for hundretusener av kroner, kunne de kanskje brukt et par tusen til korrektur:

"Målsettinger
Å levere våre kunder verdifull service gjennom alle integrerte ferie og fritids produkter samt service aktiviteter.

Filosofi
Excellent service, Effektivitet, Sikkerhet og Gjennomførbarhet i alle ledd "

Mange pedagoger på nettet her :)

Syntes ikke 10.300 er ille hvis dette er flat pris og en direkterute til Krabi, får håpe det er en OK+ standard på produktet deres. Hvis det blir samme nivå som Thai 744 maskinene fra Stockholm tilbyr så er det jo greit.

Her er annonsen.

P1010338.jpg

Fornøyd med alderen på FAene Martin? :p

hehe, du veit, smårips er også bær sa J. Howard Marshall da han giftet seg med Anna Nichole Smith;)

Nei da, selv har jeg en samboer som er hakket eldre enn meg og jeg er svært godt tilfreds med det! Å jaggu skal vi til Thailand i vinter, men det blir ikke med Krabi Airline!

Når Wikstrøm med de andre nå går så høyt ut med K-air, kan det jo ikke være annet en tro at dette blir en realitet, men til 1 november? Næhhh, skeptisk!

Status
Not open for further replies.
Back