Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Krabi Airline igjen...

De ser mere seriøs ut enn på lenge. Nå kan du velge språk på sidene også. Håper at de er i luften i November.

Fint at de kommer, men hvorfor kan de ikke bare vente til alt er klart før de lager hjemmesider og maser om stadige utsettelser?? Det fremstår jo utrolig useriøst.

Det eneste stedet jeg har sett noe mas er her...

Jeg synes det har vært rimelig seriøse, bl.a. har de jo latt være å selge billetter til usikre flygninger.

Det eneste stedet jeg har sett noe mas er her...

Jeg synes det har vært rimelig seriøse, bl.a. har de jo latt være å selge billetter til usikre flygninger.

Som de fleste Thailendere så er de seriøse i det de driver med. At det er utsettelser og endringer i et opplegg er ihvertfall ikke det noe de er alene om her i verden.:exclaimation Vi husker vel alle et svenskt "flyselskap" som solgte billetter til turer det aldri ble noe av, hvis jeg ikke husker feil.

Off to Farnbourough i morgen tidlig.!!
SK803 OSLLHR 20JUL Farnbourogh airshow.
SK802 LHROSL 21 JUL
pluss en HEL dag med spotting på LHR på mandag:D
Har leid meg"husrom" på Hounslow, så dette blir innen gå-avstand til de fleste spottesteder.

Last edited:

Litt på siden. Blir United uten B747 i fremtiden?

De ser mere seriøs ut enn på lenge. Nå kan du velge språk på sidene også.

Man kan ikke bedømme seriøsiteten til et flyselskap etter språkvalg nettsidene. Faktum er jo at dette selskapet har lovet å starte ruter fra Oslo svært lenge nå, og så har de valgt å utsette gang på gang. Dette fremstår selvfølgelig svært urprofesjonelt.

Det skulle da også bare mangle.

Om du ikke har noe mer konstruktivt å tilføye er det kansje like greitt å ligge unna tastene? Så langt jeg har fått med meg har du en fenomenalt lav prosent poster med faktisk nyttig bidrag og en urimelig høy andel med bare "meg og" eller fjas.

-A

ja ok. da skal jeg være litt saklig da, selv om jeg kanskje synes du står og faller på din egen urimelighet.

samtlige som jobber i united er jo ganske tilårskommende, også om du sammenligner det med et selskap du har utrolig konstruktive uttalelser om her hjemme i skanidavia.

men dette blir en helt annen diskusjon og en skittkasting jeg prøver å holde meg for god til, enn hvor usaklig jeg kan være.

Litt på siden. Blir United uten B747 i fremtiden?

De har ikke bestilt et eneste nytt fly paa godt over 10 aar, saa det er vel vanskelig aa si hva som skjer i toppetasjen paa hovedkontoret i Chicago.

Ser for meg at det er 20-30 sjimpanser som springer rundt i executive suitene der i gaarden

Selv om det ikke er heeelt sikkert at denne gjengen kommer seg på vingene innen overskuelig fremtid, så tror jeg ikke det står på vilje. Mao. tror jeg disse folkene er rimelig seriøse, og prøver hardt opp mot målet sitt. Jeg kan ikke tenke meg det er så forferdelig lett å bare "starte opp" et flyselskap, og spesielt et selskap som skal fly langdistanse med store, store maskiner. Ønsker dem lykke til, og håper de får rodd det i gang :)

Med norsk oversettelse også....

De skal ha 8128 NOK T/R Krabi i lavsesong (10237NOK i høy), ikke gal pris det, men er det AVOD eller bare PTV på flyet/flyene?

Med norsk oversettelse også....

De skal ha 8128 NOK T/R Krabi i lavsesong (10237NOK i høy), ikke gal pris det, men er det AVOD eller bare PTV på flyet/flyene?

Dersom det er gamle UA 747er er det hverken det ene eller det andre. Old Style TVer i taket

Håper Kair har gjort noe med den saken da. Selv om det er dyrt å skifte ut stoler og legge inn AVOD eller PTV. De kan jo gjøre som MartinAir, pluss flere, å levere ut personlige medie-enheter med forskjellige filmer, serier og muikk på. Det er noe billigere.

Håper Kair har gjort noe med den saken da. Selv om det er dyrt å skifte ut stoler og legge inn AVOD eller PTV. De kan jo gjøre som MartinAir, pluss flere, å levere ut personlige medie-enheter med forskjellige filmer, serier og muikk på. Det er noe billigere.

De maa ha gjort noen modifikasjoner. Kan ikke tenke meg at de har tenkt til aa beholde United First Suitene og det voldsomt antall med business seter UA har paa disse flyene. I tillegg er det jo 88 seter med Economy Plus. Det blir nok litt for mye benplass med 36"...

Her er sete set-upen til UA

First Class: 14 Flat bed seter
Business Class: 73 seter
Economy Plus Class: 88 seter
Economy Class: 172 seter

Saa ikke akkurat syden konfig

De maa ha gjort noen modifikasjoner. Kan ikke tenke meg at de har tenkt til aa beholde United First Suitene og det voldsomt antall med business seter UA har paa disse flyene. I tillegg er det jo 88 seter med Economy Plus. Det blir nok litt for mye benplass med 36"...

Her er sete set-upen til UA

First Class: 14 Flat bed seter
Business Class: 73 seter
Economy Plus Class: 88 seter
Economy Class: 172 seter

Saa ikke akkurat syden konfig

Var det slik i de gamle 744ene også? De med TV i taket? Med flat-bed seter så har de nok også fått inn et AVOD/PTV system som kanskje Kair kan benytte seg av.

Dette maa vaere den gamle konfigen som jeg listet opp, ja. Seatguru forteller det helt korrekt hvordan det er ombord:

In first class, in addition to the nine channels of video, you have your choice of 14 additional films and Airshow for your personal video player. Business class features personal video screens with 9 channels of video programming and Airshow. Economy has big projector screens with one movie choice.

Da disse flyene kom paa 90 tallet var dette state of the art

Kanskje Krabi beholder Channel 9???

Synes fortsatt at hjemesiden virker hjemmesnekret - KAir er jo ikke akkurat noe mannen i gata forbinder med Thailand.

De har ikke bestilt et eneste nytt fly paa godt over 10 aar, saa det er vel vanskelig aa si hva som skjer i toppetasjen paa hovedkontoret i Chicago.

Ser for meg at det er 20-30 sjimpanser som springer rundt i executive suitene der i gaarden

Omtrent som på Frøsundavik da..:p

Her & Nå har i sin leserkonkurranse endret betegnelsen på selskapet fra nytt lavprisflyselskap til nytt flyselskap....anyway, blir flott med widebody rutefly fra OSL til Thailand.

Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Siste nå er at investorene har trukket seg, og nye investorer må først på plass. Ruta er dermed lagt på is inntil videre. Så får vi se hvordan denne føljetongen utvikler seg ...

Status
Not open for further replies.
Back