Re: Ny rute fra OSL til høsten?
Med fare for å virke negativ: nei
Hm, tror "vi" på en start 30Aug ?
Med fare for å virke negativ: nei
Hm, tror "vi" på en start 30Aug ?
http://www.krabi-airline.com. Siden er nå oppdatert med kalender og greier!!! Ser meget fresh ut.
Jeg har egentlig litt problemer med å se det geniale i å få dette selskapet til Oslo. Hva er sjansene egentlig for at dette selskapet skal få en sunn økonomi og klare seg i en voldsom konkurranse?
At de kommer 30. aug er rimelig usannsynlig. Vil heller tippe evt. månedsskifte okt/nov. Er ikke sept skikkelig lavsesong i Thailand? Det helt avgjørende for suksess vil jo være avtaler med reisearrangører som Wikstrøm etc. Og forskjellen fra charter blir jo ikke veldig stor.
Oppdaterte meg litt på Krabi Airline på diverse forum og sider, og på http://www.traveldailyasia.com/LocalNews/Detail.aspx?Section=6136 står det at
"KAir had also informed the DCA that it was switching from Boeing 747-300 jumbos to a wide-bodied Airbus jetliner." DCA er Thailands luftfartstilsyn. Kanskje blir det ikke Jumbojet på OSL allikevel da. Hva slags Airbus er aktuell da mon tro? A330? Mye rot med KAir nå synes jeg. Står også på bangkokpost.com at de skal bytte fra 747 til airbus.
Finnes det noen suksesshistorier om nystartede flyselskaper som begynner direkte med langruter, i stedet for å starte kort for så å bygge seg opp?
To Whom It May Concern
This is to announce that Krabi Airline (Kair) has postponed the inauguration flight to Saturday 1st of November 2008. The postponement is precisely due to lack of getting the official Air Operator Certificate (AOC) from the Department of Civil Aviation (DCA).
Kair feels so sorry for any difficulty there may be. Please rest assured of our best service to each and every invaluable passenger who will board our Boeing 747-300 when comes early November 2008
We deeply appreciate your kind attention and support.
Yours very truly,
The Management of
KRABI AIRLINE CO., LTD.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.