Ja, dette bør det bli slutt på! Bare tenk på alle som lot seg lure av Apple for en liten stund siden..
Boeing og mange andre synes tydeligvis at en slik detalj er verdt ganske mange millioner.At du i det hele tatt gidder å bry deg om en sånn detalj...
Det jeg egentlig blir mest imponert over, er at du klarer å vri hjernen din til å produsere en slik uttalelse.
Dag Viking said:Øvelsen er med på "hvordan fly mest mulig" lista, under punktet "gratis fritidssysler", sammen med kveruleringsinnlegg på vgd.no og diverse flyselskapers facebooksider.
Boeing og mange andre synes tydeligvis at en slik detalj er verdt ganske mange millioner.
Dette er som sagt ingen plakat og jeg har også allerede sagt at når noe reproduseres veldig stort eller smått ... eller bruker et papirfly til å illustrere ett fly... så er det lett å skjønne at det virkelige produktet ikke har den størrelsen.For tenk om SAS hadde trykket opp dette på en 20x20 meter plakat... Da hadde jo vinduet vært kjempestort, og det hadde vært kjempe misvisende.![]()
Jeg snakker selvsagt om virkelige vinduer. At de er større enn på andre fly mener Boeing og andre er verdt mange millioner og da frister det selvsagt for de som ikke investerer i oppdaterte fly å skryte på seg mere konkurransedyktige vinduer enn hva de faktisk har.Jeg kan ikke huske at Boeing har ment at reklamevinduer i XL størrelse er verdt mange millioner.
Jeg snakker selvsagt om virkelige vinduer.
Boeing og mange andre synes tydeligvis at en slik detalj er verdt ganske mange millioner.
Joda det var en morsom vri, men man kan lure flere budskap inn i en reklame.Nei kan ikke se problemet her, reklamen er jo fin og en ny vri på de ellers kjedelige reklameplakatene man har overalt. Who cares about this window.....
Så du ser altså hvorfor andre skulle kunne ha interesse av å lyge på seg større vinduer.Ja Boeing selger flyene sine med store vinduer, og det er positivt som de fleste liker.
Så du ser altså hvorfor andre skulle kunne ha interesse av å lyge på seg større vinduer.
Så du ser altså hvorfor andre skulle kunne ha interesse av å lyge på seg større vinduer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.